خواب ناز مسئولین و گسترش پدیده ساپورت پوشی ! +تصاویر

یکی از بزرگترین مصیبت*هایی که امت اسلامی به آن دچار شده است سهل انگاری بسیاری از زنان و دختران مسلمان در پوشیدن لباس*هایی مانند لباس*های نازک می*باشد که بدن را نمی*پوشانند و حجم و رنگ بدن را ظاهر می*کند، و یا به خاطر کوتاه بودن، یا باز بودن این لباس*ها، باعث می*شود که بعضی از اجزاء بدن نمایان شود، و یا تنگی آن*ها حجم بدن را نمایان می*سازد. با نظری گذرا به فروشگاه*های لباس زنانه حجم مصیبتی را که امت، امروزه به خاطر غریب بودن دین، بدان دچار آن شده*اند برای ما مشخص می*شود.
به خدا قسم که اشک در چشمان هر مسلمان با غیرتی خشک می*شود و به زبان حال می*گوید: آیا این لباس شرم*آور شایسته بانوان پاک*دامن ایران اسلامی است؟ در این میان چیزی که قلب را به درد می*آورد و جریحه*دار می*کند، شدت استقبال بسیاری از زنان مسلمان از این لباس*های زشت می*باشد، و این که آن*ها در مقابل محارمشان و زنان دیگر به پوشیدن این لباس*ها افتخار می*کنند!

ادامه مطلب...



موضوعات مرتبط: اخبار ، فرهنگی هنری ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 11 آبان 1392برچسب:ساپورت/ساپورت پوشان, ] [ 11:56 ] [ mohamad ]
[ ]

شوخی زننده سریال آمریکایی با ناصر حجازی!

 استفاده یکی از شخصیت‌های تروریست سریال معروف «هوملند» از نام مستعار ناصر حجازی با واکنش آتیلا حجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. شاون تاوب بازیگر ایرانی الاصل و یهودی تبار این نقش را ایفا کرده است.

 ادامه مطلب...

 



موضوعات مرتبط: اخبار ، فرهنگی هنری ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:ناصرحجازی, ] [ 11:35 ] [ mohamad ]
[ ]

تقویم مایاها تمام می شود نه جهان!

  پدر نجوم آماتوری ایران گفت: گفته ها درباره به پایان رسیدن دنیا در21 دسامبر صحیح نیست و نظم حاکم بر جهان و آفرینش، براساس چنین پیش بینی هایی تغییر نیافتنی است.

 مهندس احمد دالکی در نشست خبری - علمی - تحلیلی «نظریه سه روز تاریکی و پایان جهان» که در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار شد افزود: احتمال پایان جهان در هر تاریخی وجود دارد، اما این تاریخی که براساس آن و به اشتباه تاریخ پایان جهان شایع شده است فقط تاریخ پایان تقویم قوم مایاها در مکزیک است که بهانه ای برای برخی شایعه سازان در این زمینه شده است.

این پژوهشگر علم نجوم با اشاره به سفری که برای تحقیق به مکزیک و محل اصلی زندگی مایاها داشته است گفت: تقویم مایاها در21دسامبر صفر می شود و دوباره از ابتدا آغاز به شمارش می‌کند، پس این صفر شدن تقویم به معنی پایان جهان نخواهد بود.

وی دلایل دیگری که زمین را تهدید می‌کند از جمله احتمال طوفان های خورشیدی و برخورد ستارگان دیگر با زمین را وقایعی بسیار ناچیز(1 در 250000) ذکر کرد.

مهندس دالکی یکی از دلایل این پیش بینی ها را علاقه مندی انسان ها به خیال دانست و گفت: پیش بینی هایی که مبنای علمی و استدلالی ندارد، دلالت بر تخیل انسان دارد و همواره عده ای هستند که با کنجکاوی در پی حدس زدن زمان و مکان وقایعی هستند که برای همه سئوال انگیز بوده و هست.

وی با اشاره به این که اینگونه پیش بینی ها درباره وقوع پایان دنیا در سال هزار و دو هزار میلادی نیز رقم خورده بود گفت: براساس علم نجوم، عمر خورشید به پایان خواهد رسید اما این موضوع بعد از میلیون ها نسل ما اتفاق خواهد افتاد.

پدر نجوم آماتوری ایران درباره برخی گفته ها به نقل از ناسا گفت: ناسا مرکز علمی پیشرفته ای است که این گونه پیش بینی های غیر علمی را نمی توان به این مرکز نسبت داد.



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، اخبار ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, ] [ 10:22 ] [ mohamad ]
[ ]

پهپادهایی به اندازه یک پرنده کوچک +عکس

 

 پهپادهای نسل جدید، گاه آنقدر کوچک هستند که مانند یک پرنده یا یک هلیکوپتر اسباب‌بازی به پرواز در‌آمده و از هر مانعی عبور می‌کنند. 

شکار پهپاد فوق پیشرفته "اسکن‌ایگل" توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازتاب‌ فراوانی در رسانه‌ها داشت، به طورِی که پس از اعلام این خبر ازسوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، رسانه‌های خارجی به ابعاد گوناگون این حادثه پرداختند.

 برخی درباره پهپاد اسکن‌ایگل و ویژگی‌های آن نوشتند، برخی درباره تاریخچه پهپادها و برخی نیز به توانایی نظامی ایران برای شکار این هواپیماها پرداختند. 


اما شرکت‌های سازنده هواپیماهای جاسوسی درصدد هستند تا هواپیماهای بسیار کوچک‌تری بسازند که از کمند رادارهای کشورها دور بمانند، به علاوه اینکه تصاویری با کیفیت به منبع خود ارسال کنند. 


 
پهپادهای نسل جدید گاه آنقدر کوچک هستند که مانند یک پرنده یا یک هلیکوپتر اسباب‌بازی به پرواز در‌آمده و از هر مانعی عبور می‌کنند. 

شرکت تولید فناوری CyPhy Works ، با بودجه سازمان پژوهش‌های پیشرفته وزارت دفاع آمریکا پهپادهایی بسیار کوچک تولید کرده‌ است که می‌توانند به دور از دید رادارهای امنیتی از هر گونه مانعی مانند در و پنجره عبور کرده و به راحتی از مکان مورد نظر فیلم تهیه کنند. 

اما فرق این ریزپهپادها این است که آن‌ها از طریق رشته‌های بسیار ریز هدایت می‌شوند، چیزی به نازکی دو سیم مسی. این امر به آنها اجازه می‌دهد تا بدون هیچ محدودیت زمانی تصاویری با کیفیت بسیار بالا بفرستند. 

نام پهپادی که شرکت CyPhy Works ساخته است EASE است و هدف آن ورود به ساختمان‌ها و عملیات‌های جاسوسی است. به گفته وب‌سایت سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه بدون سرنشین، رژیم صهیونیستی نیز به یکی از این نوع پهپادها دسترسی دارد. این پهپاد می‌تواند بدون محدودیت تا مسافت‌های طولانی پرواز کند. 

به گفته یکی از سازنده‌های این پهپاد، EASE می‌تواند به عنوان یک سرباز پرنده عمل کنند. می‌تواند وارد یک خانه شده و در آن به جستجو بپردازد. 

در این نوع پهپاد به جای باتری از میکروفلامن استفاده شده است که به هواپیما اجازه می‌دهد تا حین پرواز تصاویری با کیفیت ارائه کند. 

بعد از اینکه ارتش آمریکا در خواست خرید این نوع پهپاد را کرد، شرکت CyPhy Works ، نوعی بهتر با نام parc ساخت. این پهپادها، در مکان‌های دور افتاده در افغانستان به کار برده می‌شوند. 

انواع دیگر ریزپهپادها 

وب‌سایت خبری دیلی‌میل در گزارشی به هواپیماهای جاسوسی آمریکا اشاره کرده است که به کوچکی حشره هستند.

 این پهپادها مانند اسباب‌بازی کودکان بوده، اما این ابزارهای کودکانه در واقع پیچیده‌ترین پهپادها در جهان هستند. ارتش آمریکا قصد دارد این پهپادها را آن‌قدر کوچک کند که به اندازه پرندگان شوند. یکی از این پهپادها براساس مدل پرنده مرغ مگس‌خوار ساخته شده است. 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان



موضوعات مرتبط: اخبار ، علمی وفن آوری ، سیاسی ، ،

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, ] [ 16:12 ] [ mohamad ]
[ ]

تصویر حضور یک مرد نورانی در مسجد النبی

 انتشار خبر و تصویر حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی به داغ ترین موضوع سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حتی مطبوعات سعودی تبدیل شد.

 
 
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، “عبدالواحد الحطاب” مدیر روابط عمومی ریاست مسجد النبی تأکید کرد: همه مسائل مطرح شده چیزی جز مونتاژ تصاویر نیست.
این درحالی است که روزنامه سعودی “عکاظ” به نقل از “سعد العوفی” مدیر مرکز تلویزیون مدینه اعلام کرد: در این واقعه نور بر یکی از افراد منعکس شده؛ و دوربین ها این ماجرا را هنگام نماز جمعه در مسجد النبی ثبت کردند.
“شیخ دکتر غازی المطیری” استاد هیأت امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه اسلامی مدینه نیز دراینباره گفت: نباید با عجله و شتابزدگی، درباره این رویداد تصویری اظهار نظر کرد.
المطیری افزود: نخست اینکه افراد متخصص باید درباره این نور اظهار نظر کنند؛ و دوم اینکه قبل از توصیف موضوعی درخصوص عالم غیب باید تحقیق کرد.
روزنامه عکاظ تأکید کرد: با آغاز خطبه جمعه شیخ عبد المحسن القاسم در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ظهر، این رویداد باعث ترس برخی از حاضران شد، برخی از افراد نیز تصور کردند که آن فرد موجودی غیر از انسان است.


موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، اخبار ، ،

برچسب‌ها:
[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:40 ] [ mohamad ]
[ ]

با موی سفید خداحافظی کنید!

 در یک کشف بزرگ که از کاربردهای مختلف از رنگ مو گرفته تا حسگرهای الکترونیکی برای ساخت موادی با ویژگی‌های ارتقا یافته برخوردار است، دانشمندان مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه توانستند برای اولین بار، نانوذرات طلا را درون موی انسان ترکیب کنند.

این دستاورد می‌تواند به موهای سفید بطور دائمی یک رنگ قهوه‌ای را ارائه کند.

http://mahfeledostan.loxblog.com/
 

این فرایند شامل غرق کردن موهای سفید در یک محلول از ترکیب طلای کلروآریک اسید، هیدروکسید کلسیم و آب مقطر بوده که آنها را به رنگ شفاف طلایی درآورده و سپس به رنگ قهوه‌ای تیره در می‌آیند.

این محققان با استفاده از یک میکروسکوپ الکترونی تائید کردند که ذرات درون هسته مرکزی قشر مو شکل می‌گیرند و حتی پس از چندین بار شست‌وشو نیز رنگ مو تغییر نمی‌کند.

این ذرات که حدود 40 هزار تا 60 هزار بار باریک‌تر از عرض موی انسان هستند، همچنین باعث درخشش قرمزی مو در زیر نور آبی می‌شوند که کاربرد دیگر این دستاورد به عنوان یک ریزحسگر برای نمکهای فلزی را به نمایش می‌گذارد.

نتایج این یافته علمی در مجله Nano Letters منتشر شده است.

منبع:خبرگزاری ایسنا



موضوعات مرتبط: اخبار ، علمی وفن آوری ، ،

برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:18 ] [ mohamad ]
[ ]

آغاز ثبت‌ نام کنکور 92 از عصر امروز

خبرگزاری مهر: مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام خبر شروع ثبت‌نام کنکور 92 از امروز، به 3 روش مجاز خرید کارت اعتباری برای نام نویسی در این آزمون اشاره و خطاب به داوطلبان تاکید کرد فقط توسط روشهای ذکر شده توسط این سازمان مبادرت به خرید کارت اعتباری کنند.

حسین توکلی با یادآوری اینکه ثبت نام آزمون سراسری 92 از ساعت 14 امروز پنجشنبه 16 آذرماه آغاز شد، گفت: فرایند ثبت نام تا 25 آذرماه در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ادامه دارد و بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون سراسری سال 92 در صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 خردادماه همچنین شنبه اول تیرماه در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش همچنین به داوطلبان تاکید کرد که فرایند ثبت نام به صورت الکترونیکی و تنها از طریق این سامانه صورت می گیرد.

3 روش مجاز خرید کارت اعتباری

توکلی خطاب به داوطلبان کنکور 92 به 3 روش مجاز خرید کارت اعتباری که از سوی سازمان سنجش اعلام شده، اشاره کرد و درباره روش نخست، اظهار داشت: در نخستین روش، داوطلبان توسط کارت‌های بانکی عضو شتاب، به سامانه سازمان سنجش مراجعه و با پرداخت مبلغ 10 هزار و 600 تومان کارت اعتباری ثبت نام دریافت می کنند.

به گفته وی داوطلبان به ازای شرکت در سایر گروههای آموزشی لازم است مبلغ ذکر شده را پرداخت کنند.

این مقام مسئول در سازمان سنجش آموزش کشور دومین روش دریافت کارت اعتباری ثبت‌نام را مراجعه به دستگاههای خودپرداز بانک صادرات اعلام کرد و در این باره گفت: داوطلبان از طریق دستگاه خودپرداز بانک صادرات امکان دریافت اطلاعات کارت اعتباری را دارند.

توکلی در این باره تاکید کرد که دستگاههای خودپرداز بانک صادرات تنها مبلغ مشخص شده یعنی 10 هزار و 600 تومان را دریافت می کنند و در قرارداد با این بانک، قرار نیست هیچ مبلغ دیگری به عنوان کارمزد از داوطلبان دریافت شود.

مراجعه داوطلبان به دفاتر پستی سراسر کشور به گفته مشاور عالی سازمان سنجش سومین روش برای دریافت کارت اعتباری و البته دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شد.

وی در این باره به ذکر پاره ای توضیحات مهم پرداخت و اظهار داشت: برای داوطلبانی که امکان خرید کارت اعتباری از طریق یکی از دو روش ذکر شده وجود ندارد، امکان دریافت کارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت نام توسط باجه های پستی سراسر کشور فراهم آمده است.

توکلی ادامه داد: داوطلبان با مراجعه به دفاتر پستی و پرداخت مبلغ 10 هزار و 600 می توانند یک کارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت نام دریافت کنند؛ علاوه بر این، برای دریافت کارت اعتباری گروه‌های آزمایشی دوم یا سوم،همچنین کارت اعتباری علاقمندی به پذیرش در رشته‌های پیام نور و غیرانتفاعی باید مبلغ 300 تومان پرداخت کنند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، باجه های پستی مبلغ 10 هزار ریال بابت کارمزد از مراجعه کنندگان دریافت می کنند.

توکلی همچنین درباره شرکت در رشته های پیام نور و غیردولتی خاطرنشان کرد: ‌چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، باید مبلغ 5 هزار و 800 تومان پرداخت کند.

تذکراتی درباره انتخاب دانشگاه فرهنگیان


مشاور عالی سازمان سنجش همچنین درباره نحوه ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می کنند، اظهار داشت: علاقمندانی که در بند 43 ثبت نام، قصد انتخاب دانشگاه فرهنگیان را دارند موقع خرید کارت اعتباری نباید مبلغی پرداخت کنند.

وی در این باره اظهار داشت: هنگام توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، این داوطلبان لازم است از طریق سامانه سازمان سنجش مبلغ 2 هزار و 900 تومان به صورت اینترنتی پرداخت کنند.



موضوعات مرتبط: اخبار ، فرهنگی هنری ، ،

برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:4 ] [ mohamad ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد