شفافیت فوری پوست صورت

 استفاده از روش های مختلف در سالن های زیبایی ممکن است موجب عوارضی مانند حساسیت، قرمزی و عوارض ناخواسته شود.

دکتر صالحی سورمقی در گفتگو باخبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: استفاده از ماست به طور مداوم موجب می شود که رنگ چهره تا چند درجه روشن و شفاف شود.

 

وی در ادامه افزود: اگر پوست حساس دارید حتماً از ماست های شیرین استفاده کنید.

**خلاصی از جوش های ریز زیرپوستی

این متخصص فارماکونولوژی گفت: افرادی که به طور موقتی دچار جوش های زیرپوستی شده اند می توانند با استفاده از ترکیب ماست و پودر جوانه گندم از شر این جوش ها خلاص شوند.

وی یادآور شد: التهاب جوش های کیستیک که به طور ناگهانی در اصر مصرف برخی مواد غذایی ایجاد شده با ماسک ماست به طور مؤثری بهبود می یابد



موضوعات مرتبط: روانشناسی ، ،

برچسب‌ها:
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:شفافیت فوری پوست صورت, ] [ 13:51 ] [ mohamad ]
[ ]

نکات آرایشی برای صورتهای گرد

 هدف از این مطلب آموزش آرایش برای نرمال کردن صورت های گرد است. برای این افراد باید آرایش به نحوی باشد که حالت صورت را از گرد بوده خارج و کشیده، لاغر و بیضی شکل کند.

۱ – برای نرمال و کشیده شدن صورت باید موهایتان را از دو طرف گوش به سمت عقب محکم بکشید و فیکس کنید و قسمت جلو مویتان را از سمت پیشانی رو به بالا حرکت حالت دهید تا صورت شما از حالت گرد خارج شود.

۲ – اگر پیشانی بلندی دارید موی جلوی سرتان را به یک سمت حالت دهید و اگر پیشانی تان کوتاه است موهایتان را رو به بالا جمع کنید و هرگز چتری نگذارید.

۳ – کرم پودر مناسب برای صورت های گرد باید به رنگ هایی با پایه صورتی باید تا گردی صورت را کم کند. استفاده از رنگ های روشن برای میکاپ صورتهای گرد توصیه نمی شود و بهتر است تا جایی که امکان دارد رنگهای روشن به کار نبرند.

۴ – اگر چشم های شما درشت است خط چشم نکشید و فقط پلک بالا و پایینی تان را ریمل بزنید. اگر چشم های تان خیلی درشت نیست یک خط چشم شکسته و رو به بالا برای شما کاملا مناسب است.

۵ – رژگونه تان را از روی استخوان گونه رو به بالا تا نزدیک چشم تان بکشید.

۶ – یک رژ لب پر رنگ و با یک زنگ گرم برای کشیده نشان دادن صورت شما مناسب است.

۷ – بهترین سایه برای چشم هایتان رنگ های تیره مثل خاکستری تیره و دودی است. بهتر است سایه شما حالت تیز و رو به بالا داشته باشد.

و مهم تر از همه این که حتما ابروهایتان را رو به بالا بردارید و به آن حالت شکسته یا گرد بدهید تا گردی صورت تان کم شود



موضوعات مرتبط: آرایش وزیبایی ، ،

برچسب‌ها:
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:نکات آرایشی برای صورتهای گرد, ] [ 13:49 ] [ mohamad ]
[ ]

طرز شناخت همسر آینده

 


طرز شناخت همسر آینده

 

این سوالی است که خیلی از کسانی که در آستانه ازدواج قرار دارند از روان شناس یا مشاور پیش از ازدواج خود می پرسند. این که همسر شما چه شخصیتی دارد یکی از مهم ترین سوال هایی است که باید به آن جواب دهید.این که طرف مقابل ما درچه خانواده ای تربیت شده است ازجمله مواردی است که حتماً باید قبل از ازدواج معلوم شود.
 
 توجه به نوع برخورد پدر و مادر همسرتان با یکدیگر، همچنین برخورد آنان با فرزندان شان ( به خصوص همسر آینده تان ) اطلاعات زیادی به شما می دهد.البته معمولاً خانواده ها از خودشان ویترین ارائه می دهند، اما به تدریج و با زیرکی می توانید شیوه های ارتباطی خانواده همسرتان را کشف کنید.معمولاً از دو طریق می توان این کار را انجام داد. یا با توجه به مرزهای خانوادگی یا با توجه به سبک فرزندپروری. که در این شماره شناخت انواع مرز های خانوادگی را مورد بررسی قرار می دهیم. توجه داشته باشید که اگر نوع مرز بندی خانواده ای که شما در آن بزرگ شده اید با مرز بندی خانواده همسر آینده تان متفاوت باشد احتمالا در زندگی مشترک دچار مشکل خواهید شد.
 
۱ – مرزهای درون خانواده
هر خانواده ای برای خودش مرز بندی مخصوصی دارد. هر خانواده ای از دو زیرمجموعه والدین و بچه ها هم تشکیل شده است.این خانواده در یک قرارداد نانوشته توافق کرده اند هر کسی چه وظیفه ای در قبال خودش و خانواده اش دارد، چه آزادی هایی و چه محدودیت هایی دارد.توجه به مرزهایی که بین افراد وجود دارد، می تواند تربیت خانوادگی همسر آینده تان را نشان دهد.
 
الف) مرزهای درهم تنیده
این خانواده ها در بین روان شناسان خانواده به « خانواده با درهای باز » مشهور هستند. در این خانواده ها همه چی شلم شورباست. بی قانونی مطلق، ملغمه ای که در آن هیچ کسی شکل خودش را پیدا نکرده است. همه به شدت به هم وابسته اند، مشق های بچه کوچک را بیشتر وقت ها بچه بزرگ می نویسد، جای مشخصی برای خواب پدر و مادر در نظر گرفته نشده است، یا اگر در نظر گرفته شده باشد کاربری های دیگری هم مثل محل بازی و احتمالاً خواب بچه ها را نیز پیدا کرده است. همه لباس همدیگر را می پوشند، دست همه در جیب همدیگر است و شماره رمز کارت بانک پدر را همه دارند.این خانواده ها باعث فلج روانی بچه ها می شوند و باعث می شوند بچه ها هیچ وقت کاملاً مستقل شدن را یاد نگیرند. بچه های این خانواده همیشه بچه و وابسته نگاه داشته می شوند و مهارت های ارتباط درست و بااحترام به حریم شخصی دیگران، هیچ وقت در این خانواده ها یاد گرفته نمی شود.
 
ب – مرزهای خشک و بی انعطاف ( مرزهای بسته)
این یکی دقیقاً برعکس اولی است. در خانواده هایی که مرزبندی داخلی شان خشک است شاید بیشتر با یک پادگان نظامی روبه رو هستیم. هر کس کار خودش را انجام می دهد. هیچ کس به هیچ کس کمک نمی کند؛ حتی اگر واقعاً عضو خانواده درمانده باشد. هیچ کس هیچ کس را تشویق نمی کند و هیچ کس دلش برای کسی نمی سوزد.در این خانواده ها وظیفه هر کس خیلی خشک مشخص شده است.مثلاً پدر در هر حال باید پول دربیاورد، مادر هر روز غذا بپزد، پسر هر روز به مدرسه برود و در یک ساعت مشخص برگردد. دختر به دانشگاه برود و… این خانواده ها از نظر قدرت به یک پادگان نظامی و از لحاظ عاطفه به یک مجمع الجزایر خانواده نام شبیه هستند.بچه هایی که در این خانواده ها پرورش می یابند، عزت نفس پایینی دارند و برای شروع رابطه صمیمانه با دیگران به شدت مشکل خواهند داشت.
 
ج – مرزهای منعطف

خیلی از خانواده ها مرزهای شان نه کاملا در هم تنیده است و نه کاملا خشک است. خانواده هایی که مرزهای منعطف دارند در درجه اول مرزهای شان را مشخص کرده اند. یعنی خیلی واضح و روشن، هرکس وظیفه خودش را می داند، کسی ابهام ندارد که چه کاره است. مادر خانه می داند خرید تا کجای کار با اوست و از کجا آن طرف تر با پدر خانواده. در شرایط معمول کسی سلیقه خودش را به دیگری اعمال نمی کند و کسی لباس دیگری را نمی پوشد. خلاصه این که هر کسی حریم خودش را درست و حسابی می شناسد و برای حریم دیگر اعضا هم احترام قائل است. همه اینها یک «اما» دارد. در خانواده های سالم، در شرایط ضروری این مرزها و وظیفه ها قابل تغییرند. مثلاً اگر در این خانواده وظیفه پسرها بعد از اتمام تحصیلات، استقلال مالی تعریف شده بود، پدر در عین احترام به این قانون می تواند یک سرمایه مالی هم برای شروع کار پسر در نظر بگیرد. در این خانواده ها مرزها با یک منطق خانوادگی تعیین شده اند. اما عاطفه می تواند این مرزها را جابه جا کند



موضوعات مرتبط: خانواده وازدواج ، ،

برچسب‌ها:
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:طرز شناخت همسر آینده, ] [ 13:48 ] [ mohamad ]
[ ]

ضرب المثل های جالب ازدواج




ضرب المثل های جالب ازدواج
 
-هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت کن تا با چشم هایت.( ضرب المثل آلمانی)۲- مردی که به خاطر ” پول ” زن می گیرد، به نوکری می رود. ( ضرب المثل فرانسوی )

 

۳- لیاقت داماد ، به قدرت بازوی اوست . ( ضرب المثل چینی )

۴- زنی سعادتمند است که مطیع ” شوهر” باشد. ( ضرب المثل یونانی )

۵- زن عاقل با داماد ” بی پول ” خوب می سازد. ( ضرب المثل انگلیسی )

۶- زن مطیع فرمانروای قلب شوهر است. ( ضرب المثل انگلیسی )

۷- زن و شوهر اگر یکدیگر را بخواهند در کلبه ی خرابه هم زندگی می کنند. ( ضرب المثل آلمانی )

۸- داماد زشت و با شخصیت به از داماد خوش صورت و بی لیاقت . ( ضرب المثل لهستانی )

۹- دختر عاقل ، جوان فقیر را به پیرمرد ثروتمند ترجیح می دهد. ( ضرب المثل ایتالیایی)

۱۰-داماد که نشدی از یک شب شادمانی و عمری بد اخلاقی محروم گشته‌ای .( ضرب المثل فرانسوی )

۱۱- دو نوع زن وجود دارد؛ با یکی ثروتمند می‌شوی و با دیگری فقیر. ( ضرب المثل ایتالیایی )

۱۲- در موقع خرید پارچه حاشیه آن را خوب نگاه کن و در موقع ازدواج درباره مادر عروس تحقیق کن . ( ضرب المثل آذربایجانی )

۱۳- برای یافتن زن می ارزد که یک کفش بیشتر پاره کنی . ( ضرب المثل چینی )

۱۴- تاک را از خاک خوب و دختر را از مادر خوب و اصیل انتخاب کن . ( ضرب المثل چینی )

۱۵- اگر خواستی اختیار شوهرت را در دست بگیری اختیار شکمش را در دست بگیر. ( ضرب المثل اسپانیایی)

۱۶- اگر زنی خواست که تو به خاطر پول همسرش شوی با او ازدواج کن اما پولت را از او دور نگه دار . ( ضرب المثل ترکی )

۱۷- ازدواج مقدس ترین قراردادها محسوب می شود. (ماری آمپر)

۱۸- ازدواج مثل یک هندوانه است که گاهی خوب می شود و گاهی هم بسیار بد. ( ضرب المثل اسپانیایی )

۱۹- ازدواج ، زودش اشتباهی بزرگ و دیرش اشتباه بزرگتری است . ( ضرب المثل فرانسوی )

۲۰- ازدواج کردن و ازدواج نکردن هر دو موجب پشیمانی است . ( سقراط )

۲۱- ازدواج مثل اجرای یک نقشه جنگی است که اگر در آن فقط یک اشتباه صورت بگیرد جبرانش غیر ممکن خواهد بود. ( بورنز )

۲۲- ازدواجی که به خاطر پول صورت گیرد، برای پول هم از بین می رود. ( رولاند )

۲۳- ازدواج همیشه به عشق پایان داده است . ( ناپلئون )

۲۴- اگر کسی در انتخاب همسرش دقت نکند، دو نفر را بدبخت کرده است . ( محمد حجازی)

۲۵- انتخاب پدر و مادر دست خود انسان نیست ، ولی می توانیم مادر شوهر و مادر زنمان را خودمان انتخاب کنیم . ( خانم پرل باک )

۲۶- با زنی ازدواج کنید که اگر ” مرد ” بود ، بهترین دوست شما می شد . ( بردون)

۲۷- با همسر خود مثل یک کتاب رفتار کنید و فصل های خسته کننده او را اصلاً نخوانید . ( سونی اسمارت)

۲۸- برای یک زندگی سعادتمندانه ، مرد باید ” کر ” باشد و زن ” لال ” . ( سروانتس )

۲۹- ازدواج بیشتر از رفتن به جنگ ” شجاعت ” می خواهد. ( کریستین )

۳۰- تا یک سال بعد از ازدواج ، مرد و زن زشتی های یکدیگر را نمی بینند. ( اسمایلز )



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، ،

برچسب‌ها:
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:, ] [ 13:46 ] [ mohamad ]
[ ]

شخصیت شناسی از روی موسیقی مورد علاقه

 محققان می‌گویند موسیقی موردعلاقه هم می‌تواند راز شخصیت آدم‌ها را برملا کند. آنها با بررسی‌های مختلفی دریافتند که علاقه آدم‌ها به سبک خاصی از موسیقی، می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی‌شان را هم آشکار کند.

 
شخصیت شناسی از روی موسیقی مورد علاقه
افکارنیوز: قبل از آنکه بله بگویید، برای بیشتر شناختن مرد آینده‌تان می‌توانید نگاهی به کتاب‌های کتابخانه‌اش بیندازید یا با دوستانش ملاقات کنید. می‌توانید او را از روی شیوه خوابیدنش بشناسید یا شخصیت پنهانش را با توجه به ظاهر و چهره‌اش شناسایی کنید. می‌توانید او را از روی رنگ موردعلاقه‌اش بشناسید یا ماه تولدش را بپرسید اما گذشته از همه این راه‌هایی که می‌دانید، برای شناختن این مرد، می‌توانید از صداها هم کمک بگیرید. محققان می‌گویند موسیقی موردعلاقه هم می‌تواند راز شخصیت آدم‌ها را برملا کند.

آنها با بررسی‌های مختلفی دریافتند که علاقه آدم‌ها به سبک خاصی از موسیقی، می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی‌شان را هم آشکار کند. پروفسور آدریان نورث از دانشگاه هریوت وات و جیسون رنترو از دانشگاه کمبریج، این موضوع را در پژوهش‌های جداگانه‌ای بررسی کردند. پس اگر می‌خواهید قبل از بله گفتن به خواستگار‌تان او را بهتر بشناسید، از نتایج بررسی‌های آنها هم استفاده کنید.

باسواد‌های موسیقیدان

اگر در آرزوی داشتن یک همسر متفکر، باسواد و صلح دوست هستید، بهتر است مرد آینده‌تان را در میان طرفداران موسیقی جاز جست‌وجو کنید. بررسی‌ها می‌گوید هواداران این موسیقی، آدم‌های آزادی‌خواهی هستند که در عین گرایش‌های روشنفکری‌شان، دوست‌داشتنی و خونگرم هم هستند. جازدوست‌ها، آدم‌های خلاقی هستند که همیشه ایده‌های تازه‌ای برای بهتر کردن زندگی و شرایط‌شان در ذهن دارند.

بچه باهوش‌ها

بررسی‌ها می‌گوید طرفداران کلاسیک ضریب هوشی بالاتری نسبت به آدم‌های عادی دارند. برخی بررسی‌ها هم ادعا می‌کنند که هواداران موسیقی کلاسیک آدم‌هایی خجالتی و تاحدودی درونگرا هستند. همین خصلت کلاسیک‌باز‌هاست که باعث می‌شود تمایل چندانی به حضور در اجتماع نداشته باشند و بیشتر از آدم‌های دیگر در لاک خودشان هستند اما گمان نکنید که در برخورد با این آدم‌های پیچیده، شما پیروز میدان می‌شوید؛ زیرا این افراد در عین انزواطلبی‌شان، آدم‌های با اعتمادبه‌نفسی هم هستند و به‌راحتی در بحث‌ها کوتاه نمی‌آیند. آنها به عقاید‌شان باور دارند و شاید سخت‌تر از آدم‌های دیگر بتوانید برای تغییر کردن قانع‌شان کنید.

شیش و هشتی‌های رک و ‌راست

اگر با فردی روبه‌رو هستید که هوادار آلبوم‌های موسیقی آرامش است یا از شنیدن ترانه‌های شاد و ریتمیک لذت می‌برد، باید نگرانی‌تان کمتر باشد. این افراد آدم‌های رکی هستند که افکار‌شان را به سادگی به زبان می‌آورند. شما می‌توانید آنها را از روی گفته‌های‌شان بشناسید و چندان نگران مخفی‌کار بودن‌شان نباشید. طرفداران موسیقی شیش و هشت، خلاق و اجتماعی‌اند و می‌توانند همراه خوبی برای روزهای شادی شما باشند.

بچه ساده‌ها

کسانی که عاشق موسیقی فولکلور یا موسیقی‌های پرفروش روز هستند، آدم‌های سنتی و صاف و ساده‌ای‌اند که می‌توانید روی صداقت‌شان حساب کنید. البته محافظه‌کاری هم یکی دیگر از ویژگی‌های این آدم‌هاست و شاید آنها به سادگی سفره دل‌شان را برای‌تان باز نکنند. اگر فرد مقابل شما طرفدار موسیقی فولکلور است، بدانید که بیهوده از موضوعات مختلف بحران نمی‌سازد و زندگی را آسان می‌گیرد. دوستداران موسیقی فولکلور، آدم‌های سختکوشی هستند که در عین سادگی‌شان، از بودن در میان دیگران هم لذت می‌برند اما طرفداران پاپ هم که در این گروه قرار می‌گیرند، گرچه اعتمادبه‌نفس بالایی دارند اما چندان خلاق نیستند. آنها زندگی را سخت نمی‌گیرند و آسان از کنار موضوعات ناخوشایند می‌گذرند.

وزنه‌برداران راک‌باز

درحالی که تصور می‌شود موسیقی‌های هیجانی مثل راک توان فعالیت را در ورزشکالان بالا می‌برد، اما پژوهشگران می‌گویند که بالا رفتن توانایی با کمک موسیقی، تنها در مورد وزنه‌برداران صدق می‌کند اما دوندگان نمی‌توانند از این موسیقی‌ها کمک بگیرند؛ زیرا مطالعات نشان داده موسیقی‌های هیجانی در سرعت و توانایی دویدن آنها در یک مسیر طولانی‌تر تاثیری ندارد.

رپر‌های بی‌خطر

بسیاری از والدین، نگران این هستند که فرزند‌شان با گوش دادن موسیقی رپ یا متال به فساد کشیده شود. آنها گمان می‌کنند که هواداران این موسیقی‌ها به افرادی خشن تبدیل می‌شوند و بیماری‌های روحی زندگی‌شان را از هم می‌پاشد اما محققان، هیچ ارتباط مستقیمی میان موسیقی رپ و متال و این مشکلات پیدا نکرده‌اند. آنها می‌گویند برعکس این تصور، طرفداران این موسیقی‌ها اغلب افرادی ترسو و خجالتی هستند و چندان میانه‌ای با رفتارهای خشن ندارند اما راحت بودن هم یکی دیگر از خصوصیات طرفداران این موسیقی است و اگر دوست دارید همسر آینده‌تان فرد با جذبه‌ای باشد که از قانون‌های اجتماعی پیروی می‌کند، بهتر است دور این گروه را خط بکشید. اگر هم فرد اجتماعی‌ای هستید، باید مراقب باشید! زیرا هواداران موسیقی هوی‌متال، برعکس رپر‌ها علاقه چندانی به حضور در اجتماع ندارند و ممکن است با گوشه‌گیری‌شان شما را آزار دهند.

هنردوستان ناامید

اگر خواستگار شما طرفدار موسیقی دراماتیک یا اپراست، مراقب باشید. این هنردوستان ناامید، بیشتر از دیگران دچار یأس فلسفی می‌شوند و میل به خودکشی برای رهایی از تنش‌های خانوادگی در آنها بیشتر از آدم‌های دیگر است اما اپرادوست‌ها ویژگی‌های مثبت زیادی دارند که می‌توانند به خاطر‌شان شما را تحت تاثیر قرار دهند، زیرا آنها باوقار، خلاق و با اعتماد به نفس‌اند و قانع کردن شما برای‌شان کار سختی نیست.

زمزمه‌ای برای اجتماعی‌ها

اگر شما دوست دارید هنگام درس خواندن یا کار کردن موسیقی گوش کنید، احتمالا فرد اجتماعی و برونگرایی هستید. بررسی‌ها می‌گوید موسیقی به پس زمینه آدم‌های اجتماعی برای بهتر تمرکز کردن کمک می‌کند اما در مقابل، توان تمرکز کردن را از آدم‌های درونگرا می‌گیرد. پس اگر می‌خواهید فرد مقابل‌تان را بهتر بشناسید، به اینکه آیا در زمان کار موسیقی گوش می‌کند یا نه هم توجه کنید.


موضوعات مرتبط: روانشناسی ، ،

برچسب‌ها:
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:شخصیت شناسی از روی موسیقی مورد علاقه, ] [ 13:42 ] [ mohamad ]
[ ]

قوي‌ترين آنتي‌بيوتيک طبيعي

 در بين ملل مختلف، عسل همواره به عنوان دارويي سنتي براي زخم و سوزش معده استفاده شده است. در حقيقت، تحقيقات نشان مي دهند كه عسل رشد هليکوباکترپيلوري (باكتري بوجود آورنده‌ي زخم معده) را متوقف مي كند.

افکارنیوز:‌ عسل حاوي ويتامين‌ها و مواد معدني است كه در شكرهاي تصفيه شده وجود ندارند و اين باعث مي شود عسل ماده اي بسيار مفيد براي سلامتي باشد.

در بين ملل مختلف، عسل همواره به عنوان دارويي سنتي براي زخم و سوزش معده استفاده شده است. در حقيقت، تحقيقات نشان مي دهند كه عسل رشد هليکوباکترپيلوري (باكتري بوجود آورنده‌ي زخم معده) را متوقف مي كند و اسيد كافئيك موجود در عسل از بروز سرطان روده بزرگ جلوگيري مي كند.

تنها نكته اي كه بايد در مصرف اين ماده‌ي شيرين و ضد باكتري، به آن توجه داشت اين است كه بايد از خوراندن آن به بچه‌‌هاي كمتر از يك سال پرهيز كرد، زيرا ممكن است باعث مسموميت بوتوليسم (توسط باكتري کلسترديوم بوتولينوم) در آنها شود.

اثرات دارويي عسل

چند مورد از ناراحتي‌هاي شايع كه عسل در درمان آنها نقش زيادي دارد:

پيشگيري از سرماخوردگي: 

حل کردن يک قاشق مرباخوري عسل در نصف استکان آبليمو و آب گرم، در آغاز پيدايش علائم سرماخوردگي، سبب بهبود سريع شما مي گردد.

درمان زخم ها: 

مي توان از گاز استريل آغشته به عسل براي درمان سوختگي‌ها و زخم‌ها استفاده كرد. همچنين براي تسكين درد ناشي از نيش حشرات و جلوگيري از بروز عفونت مفيد است.

تسكين دهنده‌ درد گلو:

مي توانيد با مصرف يك قاشق چاي خوري عسل حل شده در آب ولرم و کمي آبليمو، گلودرد خود را بهبود ببخشيد.

علاجي براي آلرژي‌ها:

مصرف روزانه‌ي يك قاشق چايخوري عسل تازه و طبيعي، براي حساسيت‌ها بسيار مفيد است.

قطع سرفه: 

پوست گلابي را جدا كنيد و وسط آن را گود کنيد. مقداري عسل در وسط گلابي بريزيد و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقيقه بخارپز كنيد، يا به طور معمولي آن بپزيد. سه مرتبه در روز از اين ماده ي غذايي مصرف كنيد تا ريه هاي تان قوت بگيرند. با اين كار مي توانيد سرفه‌هاي آزاردهنده را مهار كنيد.

در روشي ديگر، مي توانيد وسط شلغم را خالي کرده و مقداري عسل داخلش بريزيد. بعد از ۲۴ ساعت، محتويات داخلي آن را ميل کنيد. سرفه شما بهبود مي يابد.

درمان يبوست: 

بعد از اينكه صبح از خواب بيدار شديد، ۱۲ روز آب ولرم را همراه‌ با يك قاشق غذاخوري عسل، قبل از صبحانه با شكم خالي ميل كنيد.

موم کندو و عسل زنبور عسل، سلامتي را به ارمغان مي‌آورند

اين دو محصول زنبور عسل، شما را شگفت زده خواهند كرد.

عسل سرشار از ويتامين‌ها، مواد معدني، آنزيم ها و آمينواسيدها است و نشاط و انرژي شما را دو چندان خواهد كرد. همچنين كبد را از تاثير تركيبات سمي‌ حفظ مي كند و براي مردان داراي بيماري پروستات بسيار مفيد است.

پروپوليس، صمغي است كه توسط زنبور عسل ترشح مي شود و زنبور از آن براي ترميم كندو استفاده مي كند. همچنين اين ماده به عنوان لايه اي محافظ در برابر هجوم ميكروب ها عمل مي كند. اين ماده باعث مصونيت در برابر بيماري‌ها مي شود. سرشار از فلاونوييدها و آنتي اكسيدان‌ها است. همچنين داراي مقاديري Terpenoid است كه خود نوعي ضد ويروس، ضد باكتري و ضد قارچ محسوب مي شود.

مشابه تعدادي از آنتي بيوتيك هايي كه توسط پزشك تجويز مي شود، پروپوليس از تقسيم سلولي باكتري جلوگيري و ديواره‌ي سلولي ميكروب ها را تخريب مي كند. اين ماده را مي توان در عسل هاي غني شده از پروپوليس يا كپسول هاي حاوي پروپوليس يافت.


موضوعات مرتبط: پزشکی ، خواص خوراکیها ، ،

برچسب‌ها:
[ شنبه 23 دی 1391برچسب:قوي‌ترين آنتي‌بيوتيک طبيعي, ] [ 13:19 ] [ mohamad ]
[ ]