پیش بینی ناسا : سه روز تاریکی کامل در جهان !


ناسا پیش بینی کرده است که در 23-25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی 91) و در زمان تراز کائنات زمین به مدت 3 روز در تاریکی کامل به سر خواهد برد.

دانشمندان آمریکایی پیش بینی تغییرات کائنات ، خاموشی در کل کره زمین به مدت 3 روز از تاریخ 23 دسامبر 2012 نموده اند.

این پایان جهان نیست ، این هم ترازی جهان ، جایی که خورشد و زمین برای اولین بار هم تراز می شوند. زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر نموده و سپس به بعد چهارم تغییر می نماید.در این گذار جهان با تغییر بزرگی روبرو می شود و ما یک جهان جدیدی را خواهیم دید.

پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی ماه 91) اتفاق می افتد، حفظ آرامش ، در آغوش کشیدن یکدیگر ، مناجات ، خواب به مدت 3 روز بهترین راه حل است و انهایی که بعد از این واقعه زنده می ماند با یک جهان نوین روبرو خواهند شد و متاسفانه افرادی که از این موضوع ترس به دل راه دهند خواهند مرد .
از هم اکنون خوشحال باشید، واز هر لحظه عمر خود لذت ببريد و نگران نباشيد و هر روز به درگاه خدا دعا کنيد.ُ



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، اخبار ، ،

برچسب‌ها:
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 10:22 ] [ mohamad ]
[ ]

سپاه اینگونه «غیرت ایرانی» را به نیروی زمینی دشمن نشان می دهد + عکس

 ادوات و راهکنش بکارگیری آنها و برقراری ارتباطات امن، پایدار و پیوسته بین تمام واحدهای عمل کننده نشان از آمادگی هوشمندانه و دشمن شناسی بالا توسط نیروهای مسلح کشورمان است که برای هر حقه ای که نیروهای متجاوز در آستین دارند فن بدلی داشته و به صورت ترکیبی، سریع و ناپیدا نیروهای خود را در گستره وسیع از زمین های کشورمان وارد عمل می کند.



http://djhamid.blogfa.com
 
 



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، علم وفن اوری ، اخبار ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ ]

خلیج فارس یا خلیج عربی؟

 

                      
 

 

متاسفانه کشور امارات متحده عربی در اقدامی غیر مسئولانه و جاه طلبانه و بدون در نظر گرفتن گنجینه گرانبهای محیط زیست خلیج همیشه فارس، مراحل  احداث ۳۲۵ جزیره مصنوعی با وسعت ۲۷ کیلومتر مربع در آبهای خلیج فارس را آغاز  نموده است. 
ساخت این جزایر، مدیریت کشور  امارات بر سواحل خلیج فارس را 20   برابر می کند و موجب از بین رفتن اکوسیستم خلیج فارس می گردد.
بر اساس نظر کارشناسان، این اقدام علاوه بر تضعیف مدیریت ایران بر سواحل خلیج همیشه فارس ، زمینه ساز نابودی محیط زیست خلیج فارس است
   
                              
 

به نظر می آمد  که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگری نکنند. امروز با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 69% رسیده واین یک فاجعه است. یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه.
خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر ارائه میشه و یا از هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و ... احترام بذاره. 
پس رو این لینک کلیک کنید و به خلیج فارس رای بدید.
ما امضا کنندگان این اعتراض نامه ، از مسئولان مربوطه کشوری و مسئولان نهادهای بین المللی خواستاریم تا با پیگیری موثر و مستمر خود،  جلوی این فاجعه زیست محیطی و تعرض کشور امارات به خلیج فارس را بگیرند
برای امضا اینجا كلیك كنید
 کپی برداری از این مطلب آزاد است
                         


موضوعات مرتبط: اخبار ، سیاسی ، ،

برچسب‌ها:
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 11:33 ] [ mohamad ]
[ ]

موشک های بالستیک ایران

 

چندي است كه رسانه هاي غربي از عواقب حمله احتمالي به ايران سخن مي گويند، در همين حال بي بي سي به بررسي برد و ميزان حمل مواد منفجره موشك هاي بالستيك ايران پرداخته است

موشک های بالستیک ایران 

  • "دي نيوز"_چندي است كه رسانه هاي غربي از عواقب حمله احتمالي به ايران سخن مي گويند، در همين حال بي بي سي به بررسي برد و ميزان حمل مواد منفجره موشك هاي بالستيك ايران پرداخته است، بر همين اساس دسته بندي هاي زير را بر روي خروجي خود قرار داده است:
  • http://djhamid.blogfa.com



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، علم وفن اوری ، اخبار ، سیاسی ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:موشک/بالستیک/قدرت ایران, ] [ 21:22 ] [ mohamad ]
[ ]

مسابقه تیم فوتسال زنان هنرمند با حضور مهناز افشار و ..+ عکس

محفل دوستان mahfeledostan.loxblog.com 

 

 

تیم ملی فوتسال زنان ایران به مناسبت نزدیكی سال نو و برای حمایت از كودكان بی سرپرست فردا یكشنبه - 21 اسفند - به مصاف تیم منتخب فوتسال هنرمندان می رود.

http://djhamid.blogfa.com

 



موضوعات مرتبط: اخبار ، ورزشی ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:فوتسال زنان/هنرمندان/ورزشی/اخبار, ] [ 19:37 ] [ mohamad ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد