رنگی ترین شهرهای جهان

 جام جم:  شهرهای متعددی در سراسر جهان وجود دارند که اینچنین ظاهر خود را تغییر داده‌اند، اما ده شهر در این میان وجود دارند که ساکنان آن به این وسیله شهرخود را تبدیل به شهری گردشگری كرده‌اند و سالانه مسافران بسیاری را به تماشای شهر رنگین‌کمانی خود می‌کشانند. ساختمان‌هایی به رنگ‌های آبی پررنگ، صورتی و زرد اشباع شده را می‌توان در کنار خانه‌هایی به رنگ‌های نارنجی و بنفش در امتداد یک خیابان دید. تماشای این ترکیب رنگارنگ در یک مکان به تنهایی دلیل کافی برای کشاندن صدها هزار گردشگر از سراسر جهان به این شهرهاست.

 
 http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
جایپور در هند
 
حدود 200 سال پیش اولین شهر مهندسی شده هند به نام جایپور (جیپور) ساخته شد. گرچه این‌شهرِ ملقب به «شهر صورتی» چند رنگ نیست ولی تمام بناهای آن سایه‌ای از رنگ صورتی یا قرمز خاکی را به نمایش می‌گذارد.
 
مصالح اصلی تمام بناهای شهرجایپور در مرکز ایالت رجستان که در دل بیابان قرار دارد خاک رس صورتی رنگ آن منطقه است، چیزی شبیه روستای ابیانه در استان اصفهان که رنگ قرمز خاک رس آن منطقه جزو مصالح اصلی خانه‌های این روستاست. این شهر یکی از سه شهر گردشگری هند، معروف به مثلث طلایی‌ است که غیر از جایپور، دهلی و آگرا را در بر می‌گیرد. شهر 500 ساله جادهور معروف به شهر آبی نیز در نزدیکی جایپور قرار دارد که تمام بناهای آن کاملا آبی‌رنگ شده است.
 
 
 
میکونوس‌ در ‌یونان
 
میکونوس یکی از جزایر زیبای یونان و یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری یونان است که در شمال شرق این کشور و در میان دریای اژه قرار گرفته و تمام ساختمان‌های آن به رنگ سفید است. گرچه این جزیره چند رنگ نیست ولی سفیدی بناهای آن در میان رنگ آبی دریا و آسمان هارمونی خاصی به این شهر می‌بخشد.
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
 این جزیره در شب نیز بسیار تماشایی است چراکه رنگ سفید ساختمان‌ها در دل تاریکی شب می‌درخشد و جلوه خاصی به این شهر می‌دهد. آسیاب‌ های بادی 400 ساله این جزیره از محبوب‌ترین مکان‌ها برای بازدید است. گردشگری منبع اصلی درآمد این شهر از دهه 1950 است.
 
 
لانگ یربین در نروژ
 
هنگامی که شهری در جزیره‌ای نزدیک به قطب شمال با پس زمینه سفیدرنگی از یخ قرار دارد حتی مقدار کمی از رنگ نیز تنوع خوبی به آن منطقه می‌دهد، چه برسد به شهر لانگ یر‌بین با رنگ‌های متنوع رنگین‌کمانی با پس‌زمینه کوه‌های سفید یخی و گوزن‌های شمالی که آزادانه در شهر می‌گردند و حس در جریان بودن زندگی را در منطقه‌ای که در آن گیاه نمی‌روید‌ ‌به ساکنان و بازدیدکنندگان می‌دهد.
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
این شهر به دلیل نزدیکی به قطب و سهولت رفت‌و‌آمد به آن یکی از پرطرفدارترین مناطق شمالی جهان برای گردشگران است. جالب این كه این شهر در تابستان دارای تابش 24 ساعته نور خورشید است.
 
 
 
لیما در پرو
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
 
لیما، پایتخت پرو و بزرگترین شهر این کشور است. این شهر که ترکیب منحصر به فردی از ساکنان بومی و مهاجر را در خود دارد فرهنگ متنوعی از معماری را نیز به نمایش می‌گذارد، باروک اسپانیایی، نئوکلاسیک و هنر نو فرانسوی در کنار یکدیگر فقط نمونه‌ای از این ترکیب منحصر به فرد هستند. همچنین ترکیبی زیبا از بناهای سنتی و مدرن در کنار هم این شهر بزرگ را تبدیل به جایگاهی برای نمایش رنگ و هنر کرده است.
 
 
 
گوآنجوتو در مکزیک
 
شهر کوچک گوآنجوتو ، سال 1554 بر فراز کوهی به همین نام به عنوان شهری پلکانی با میراث معماری به سبک اسپانیایی بنا شد. درساخت خانه‌های آن از سنگ ماسه‌ای سبز و صورتی همان منطقه استفاده شد.
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
نام این شهر به معنی «قورباغه سبز» است که نماد خرد در فرهنگ مکزیکی است بنابراین رنگ سبز از اهمیت ویژه‌ای در این فرهنگ برخوردار است و نیمی از خانه‌های این شهر با طیف‌های مختلف سبز رنگ‌آمیزی شده‌اند. این‌شهر در کنار معدن نقره‌ای قرار دارد که 30 درصد از نقره جهان را تامین می‌کند. شهر گوآنجوتو و معدن نقره آن در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند.
 
 
 
برگن در نروژ
 
شهر بندری برگن 900 سال پیش تاسیس شد تا بندرگاه مهمی برای تجارت بین‌المللی کالا باشد كه تا قرن شانزدهم پررونق بوده است. گرچه آتش‌سوزی‌های متعددی بخش عظیمی از خانه‌های چوبی شهر را سوزاند ولی خانه‌ها به همان سبک تاریخی‌شان بازسازی شدند و هم‌اکنون به عنوان رستوران یا فروشگاه و بازار فروش ماهی استفاده می‌شوند.
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
 
برگن به خاطر طبیعت زیبایش نیز مشهور است، خانه‌های این شهر در پایه کوه‌هایی ساخته شده‌اند که در تابستان با پوشش گیاهان سرسبز و در زمستان با برف سفید پس‌زمینه زیبایی برای این خانه‌های چوبی می‌سازند. این شهر زیبای قرون وسطایی که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد دارای موزه‌ای است که زندگی مردم این شهر را در طول قرون وسطی به همراه نمایشگاهی از صنایع دستی این شهر برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارد.
 
 
 
نیهاون در ‌کوپنهاگ‌ دانمارک
 
این شهر تفریحی کوچک که مثل شهر مشهور ونیز در کنار رود قرار گرفته و دارای کانال‌های آبی متعدد است در قرن 17 میلادی شکل گرفت. قایق‌های کوچک چوبی که بر آب جاری این کانال‌ها به نرمی روان هستند تصویری کارت‌پستالی از این شهر در اذهان باقی می‌گذارند.
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
سوار شدن بر قایق به قصد تماشای جاذبه‌های شهر یکی از تفریحات پرطرفدار گردشگران در نیهاون است. یکی از مکان‌های دیدنی این شهر منزل هانس کریستین اندرسون، نویسنده داستان مشهور ‌جوجه‌اردك زشت‌ است.
 
 
 
روکلا در لهستان
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
شهر روکلا در جنوب غربی لهستان قرار دارد و زیباترین شهر این کشور است. میدان‌های این شهر در قرن 12 میلادی ساخته شد و بنای خانه‌های آن به سبک معماری گوتیک و کلاسیک به قرن چهاردهم برمی‌گردد. این شهر تاریخی گذشته پرآشوبی داشته و در هر دوره‌ای متعلق به یکی از کشورهای همسایه بوده و این چندگانگی فرهنگی را با تنوع رنگ ساختمان‌ها به عنوان بخشی از هویت فرهنگی خود بازتاب می‌دهد.
 
راینِک یا میدان مرکزی روکلا یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های اروپاست که آثار تاریخی زیبایی را در خود جای داده است و به میدان توریستی شهر مشهور است.
 
 
ویلِمستاد‌کوراکو در ‌آمریکای‌ مرکزی
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
کوراکو جزیره‌ای در جنوب دریای کارائیب در آمریکای مرکزی است. شهر ویلِمستاد مرکز آن است که در اواسط قرن 17 میلادی با خانه‌هایی به سبک معماری هلندی ساخته شد. دیگر جاذبه‌های شهر یکی پل معلق معروف به «پیرزن لرزان» است که دو محله دیدنی شهر را به هم وصل می‌کند و دیگری پارک ملی کریستفل است که غارنگاره‌های بومیان آمریکا را در خود دارد. بخش قابل توجهی از درآمد این شهر کوچک از طریق صنعت گردشگری است. این شهر زیبا و تاریخی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.
 
 
مانارولا در ایتالیا
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
مانارولا یکی از قدیمی‌ترین شهرهای سینکه تِره ایتالیاست که قدمت آن به قرن هشتم میلادی برمی‌گردد. این شهر پلکانی کوچک و زیبا با خانه‌های زیبایی که از سنگ‌های ماسه‌ای ساخته شده است بر فراز تپه‌های سرسبز «سینکه تِره» در جوار دریای مدیترانه قرار گرفته است و فاصله چندانی با محله مشهور «پیزا سنترال» ایتالیا ندارد
منبع:جام جم


موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, ] [ 19:50 ] [ mohamad ]
[ ]

خطرات لامپ های کم‌ مصرف و آنتن‌ های موبایل (بسیار مهم)

 رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاکید بر لزوم حفاظت مردم در برابر پرتوها بر احتمال خطرات ناشی از تابش پرتوی ماورای بنفش، لامپ های کم مصرف، امواج الکترومغناطیس موبایل و نصب آنتنهای BTS در مجاورت مدارس و مهدکودک ها هشدار داد.

 
کاظم ندافی امروز در سومین کنفرانس ایمنی پرتوهای غیر یون ساز با تاکید بر اینکه ۸۰ هزار مورد از وقوع مرگ ها در کشور ما منتسب به عوامل محیطی است، خاطر نشان کرد: ۲۰ تا ۲۵ درصد عوامل موثر در سلامت در اختیار وزارت بهداشت بوده و ما بقی این عوامل در اختیار دیگر سازمان ها و نهادها قرار دارد.
 
وی از تصویب نقشه تحول در نظام سلامت و حفاظت و حفاظت مردم در برابر پرتوها توسط هیات وزیران خبر داد و گفت: وزارت بهداشت طبق این سند راهبردی وظایف جدیدی در زمینه حفاظت مردم در برابر پرتوها دارد. بر این اساس مرکز سلامت محیط و کار این وزارتخانه اطلاع رسانی های بسیاری را در زمینه تابش پرتوهای فرابنفش بر لزوم توجه به خطرات آن برای آگاه سازی مردم در نظر گرفته است.
 
وی با هشدار بر اینکه در صورت عدم جدی گرفتن این هشدارها تا سال ۱۴۴۰، ۷ هزار مورد سرطان اضافی پوست خواهیم داشت، گفت: این امر هزینه زیادی را بر نظام سلامت کشور تحمیل خواهد کرد. اما چنانچه در این زمینه به مردم آموزش های لازم داده شود ۴۰ درصد این آمار کاهش خواهد یافت.
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
ندافی گفت: در صورت انجام هماهنگی های دیگر علاوه بر آموزش می توان تا ۶۰ درصد این خطرات احتمالی را که ناشی از پرتوهای فرابنفش خواهد بود، کاهش دهیم.
 
وی همچنین از تصویب کارگروه سلامت امواج الکترومغناطیسی در دولت و با همکاری سازمان انرژی اتمی خبر داد و گفت: این کارگروه موضوعات پرتوهای یون ساز و غیر یون ساز را در سطح کشور پیگیری می کند.
 
رئیس مرکز سلامت و محیط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مباحث مربوط به پرتوهای غیر یون ساز خاطر نشان کرد: این مباحث در کشور جدی گرفته نشده است.
 
وی با بیان اینکه ایمنی و بهداشت کاربری لامپ های کم مصرف از دو دیدگاه حائز اهمیت است، گفت: جیوه بکار رفته در هر لامپ کم مصرف ۴ میلی گرم بوده که در صورت شکسته شدن این لامپ ها جیوه آزاد شده می تواند مشکلاتی را برای کاربر ایجاد کند. بر این اساس باید روش های خاص جمع آوری پسماندهای این لامپ ها به مردم آموزش داده شود و نکات ایمنی در این زمینه که چگونه از این لامپ ها و با چه فاصله ای و در چند ساعت استفاده شود، مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با اشاره به ملاحظات خاص پرتویی در زمینه آنتن های موبایل تاکید کرد: بر اساس اندازه گیری های سازمان انرژی اتمی تابش بیش از یک درصد میزان مجاز این آنتن ها گزارش نشده است. به عبارتی دیگر در همه موارد این تابش از یک صدم حد مجاز تجاوز نمی کند اما با این حال نباید بحث این آنتن ها را رها کرد بلکه از اپراتورهای موبایل انتظار می رود که سامانه مربوط به این اندازه گیری ها را به روز کرده و در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهند.
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
وی خاطر نشان کرد: اطلاعات تمامی مدارس را در زمینه مجاورت آنتن های موبایل و نصب آن در این عملکرد به طور کامل در اختیار داریم و هر چند هیچ مستندی مبنی بر عوارض ناشی از این تشعشعات گزارش نشده است اما این آنتن های موبایل نباید در مجاورت مهد کودک ها و بدون حریم نصب شود.
 
دکتر ندافی گوشی های موبایل را یکی از منابع تابش پرتو عنوان کرد که باید بر روی آن نظارت کافی صورت گیرد و تصریح کرد: شواهد روی حیوانات آزمایشگاهی از اثرات سوء ناشی از استفاده از گوشی های موبایل حکایت دارد.
 
وی همچنین گفت: بار بیماری ناشی از پرتوهای فرابنفش سالانه ۷۰ مورد مرگ زودرس و تعداد سالهای عمر از دست رفته را ۲۹ هزار سال اعلام کرده است.
 
به گفته وی به زودی سامانه ای از سوی این مرکز برای ارائه شاخص های پرتوهای مغناطیسی و فرابنفش راه اندازی می شود تا تمامی استانهای کشور بتواند پیش بینی های این پرتوها را در روز جاری برای آینده و اطلاعات مربوط به گذشته بیماری ها و نقش سیستم های ایمنی دریافت کند.
 
رئیس مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت بار دیگر تاکید کرد: در ارتباط با آنتن های موبایل هنوز شواهد کافی برای مضر بودن سلامت آنها وجود ندارد. اما برخی خدمات اپراتورهای موبایل مورد تایید ما نیست برای مثال یکی از اپراتورهای موبایل نسبت به ارائه سیم کارت به دانش آموزان اقدام کرده است که ممکن است اثرات سوئی به همراه داشته باشد. بر این اساس از سازمان انرژی اتمی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می خواهیم تا برنامه های نظارتی پررنگ تری را در این زمینه داشته باشد و از این پس توسعه تلفن همراه به صورت متعهدانه و مسئولانه صورت بگیرد و ارائه اپراتورها ضرری برای مردم نداشته باشد.
 
وی همچنین از برنامه های وزارت بهداشت در زمینه اسباب بازی های دارای تکنولوژی بی سیم برای کودکان خبر داد.
 
مشخصات مطلب : 
>> منبع : خبرگزاری مهر 


موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، علم وفن اوری ، اخبار ، علمی وفن آوری ، دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:53 ] [ mohamad ]
[ ]

9 راه برای داشتن ناخن هایی محکم و زیبا

 http://mahfeledostan.loxblog.com/

از ضعیفی ناخن هایتان شکایت دارید؟ آیا اندکی که بلند می شوند، می شکنند؟ بهتر است بجای شکایت کردن از آنها، این نکات را برای محافظت از ناخن های خود مد نظر داشته باشید.

 
 
 
از ناخن گیر تیز استفاده کنیدناخن گیرهای کند باعث می شوند تا ناخن شما تحت فشار ناخن گیر ترک بخورد. بهتر است آنها را به صورت مستطیل ببرید و سپس گوشه های آنها را کمی گرد کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.
 
 
 
دستانتان را بیش از حد خیس نگاه ندارید.
 
بعد از حمام و یا شنا سعی کنید انگشتانتان را خشک کنید، رطوبت بجا مانده بر رو ناخن ها خطر ابتلا به بیماری های قارچی را افزایش می دهد.
 
 
 
از ناخن هایتان سو استفاده نکنید.
 
بهتر است به جای اینکه آنها را بر روی هر سطحی بکشید، با آنها در بزنید و یا از آنها به عنوان پیچ گوشتی استفاده کنید، کمی مراقبشان باشید.
 
 
 
ناخن ها را گاز نگیرید و پوست اطرافشان را نکنید.
 
پوست اطراف ناخن به منزله تخت خواب برای ناخن هاست، کندن پوست بیش از اندازه سبب می شود تا جایگاه ناخن آسیب ببیند و احتمال ابتلا به بیماری های قارچی افزایش یابد.
 
زمان انجام کارهای خانه از دستکش استفاده کنید.
 
از شستشوی ظرفها تا تمیز کردن سرویس های بهداشتی، همه و همه قاتلان ناخن های شما محسوب می شوند.
 
مواد شوینده قوی اصلا رابطه خوبی با ناخن های شما ندارند. البته آلودگی هم باعث کاهش دوام ناخن ها می شود.
 
برای اینکه ناخن هایتان را از شر این بلایا در امان بگذارید، بهتر است دستکش بپوشید.
 
 
 
ناخن هایتان را چرب کنید.
 
این تنها پوست نیست که از خشکی بیش از حد می رنجد. ناخن های شما نیز به رطوبت و چربی نیازمندند. سعی کنید آنها را با روغن کرچک که حاوی ویتامین ای است چرب نمایید. روغن زیتون نیز می تواند برای دوام آنها مفید باشد.
 
 
 
شیر و تخم مرغ آب پز بخورید.
 
کلسیوم و روی را می توان به عنوان عناصر حیات بخش ناخن ها برشمرد، اضافه کردن تخم مرغ و شیر به وعده های روزانه می تواند از شکستن ناخن ها و پیدایش لکه های سفید بر روی آنها جلوگیری کند.
 
 
 
ناخن هایتان را لاک بزنید.
 
یک لایه نازک از لاک بر روی ناخن ها می تواند به استحکام آنها کمک کند، ولی به خاطر داشته باشید که لاک را بیشتر از یک هفته بر روی ناخن هایتان قرار ندهید.
 
بهتر است که بعد از ۷ روز آنها را پاک کرده و به ناخن هایتان چند روز استراحت بدهید و بعد از آن دوباره لاک جدید بزنید.
 
 
 
از مصرف استون خودداری کنید.
 
استون به سبب ساختار مولکولی اش، باعث خشکی ناخن ها و پوست اطرافشان می شود. بهتر است که از محلولهایی که بر پایه استاتیت هستند برای پاک کردن لاک ناخن استفاده کنید.
 
منبع:سالم زی


موضوعات مرتبط: آرایش وزیبایی ، دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:18 ] [ mohamad ]
[ ]

نشانه های علاقه مندی دختران را بشناسید !

از نقطه نظر مردان، زنان هنگام ابراز علایق رومانتیك خود بصورتی زیركانه و پیچیده عمل می كنند ( مگراینكه طرف مقابلشان خوش تیپ و پول دار باشد آنجوریكه خودشان اظهار می كنند) و اكثر آنها جوابهای ضـد و نقیضی میـ دهـند چون خودشان مطمئن نیستند كه چـه چیزی در سرشان می گذرد.
 
بنابراین آنچه كه اغلب آقایان به دنبالش هستند، یك سری علائم و نشانه هایی اسـت كه بوسیله آنها متوجه علاقه مندی حقیقی طرف مقابلشان شوند.
 
درادامه مطلب برخـی از نـشـانه هـایی كـه می تـواند نـشانه علاقمندی یك زن باشد را مشاهده می كنید:
 
 


موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ] [ 18:32 ] [ mohamad ]
[ ]

نحوه‌ی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌هادر ویندوز 8

 در ویندوز 8 و در محیط Modern UI اپلیکیشن‌هایی به طور پیش‌فرض نصب شده‌اند. همچنین از طریق Store می‌توان اپلیکیشن‌های جدیدی را بر روی ویندوز نصب کرد.نسخه‌های جدید این اپلیکیشن‌ها نیز پس از چندی توسط سازندگان منتشر می‌شوند. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های ویندوز 8 از طریق Store ویندوز و به صورت تکی یا یکجا بپردازیم.

بدین منظور:


ابتدا در صفحه‌ی Start اپلیکیشن Store را اجرا کنید.
سپس در بالای صفحه بر روی Updates کلیک نمایید. در مقابل Updates تعداد اپلیکیشن‌های مورد نیاز به به‌روزرسانی درج شده است.
اکنون از تیک خوردن اپلیکیشن‌های مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و بر روی دکمه‌ی Install کلیک کنید.
حال منتظر باشید تا نسخه‌ی جدید اپلیکیشن‌ها از اینترنت دانلود شده و بر روی ویندوز نصب شوند.

منبع:tarfandstan.com

 


موضوعات مرتبط: دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:32 ] [ mohamad ]
[ ]

تکنیک های آرایشی برای 10 سال جوان تر شدن !

 ۳۰ سالگی برای خانم ها از آن سن های مرزی است. تعداد زیادی از خانم ها در اوایل دهه سوم زندگی شان دچار بحران می شوند و احساس می کنند که در حال سپری کردن دوران جوانی و ورود به دنیای میانسالی هستند، خیلی از خانم ها سراغ جراحی های زیبایی و درما ن های جوان کننده می روند تا بتوانند اثر گذشت زمان را از روی چهره خود پاک کنند و جوان تر از سن شان به نظر برسند.

اما هستند خانم هایی هم که به هر دلیل تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند، مثلا ممکن است نخواهند هزینه زیادی بکنند یا از عوارض چنین جراحی هایی می ترسند یا... حتی ممکن است جراحی کرده ولی نتیجه مطلوب شان را نگرفته باشند. اما شکی در این وجود ندارد که همه با زیباتر و جوان تر شدن مشکلی ندارند و از اینکه بتوانند بدون دردسر چهره ای جوان تر داشته باشند، استقبال هم می کنند. اما جوان شدن بی دردسر یعنی چه؟ 
یعنی اینکه تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت تان را جوان کنید و حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه های پیری را از روی صورت پاک می کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد.
 


موضوعات مرتبط: آرایش وزیبایی ، دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:12 ] [ mohamad ]
[ ]

صورت تان را با مواد طبیعی زیبا کنید !

 یک قاشق سوپ خوری عسل را با یک قاشق چای خوری آب رقیق کنید. ۱۰ دقیقه آن را در مایکروفر حرارت دهید. بعد از سرد شدن، آن را روی لب هایتان بمالید و تا ۱۰ دقیقه بگذارید بماند.

 

داشتن صورت و اندامی زیبا مستلزم تغذیه سالم است. برخی از بهترین راه حل های زیبایی، استفاده ازمواد غذایی ساده ای است که در آشپزخانه یا مغازه های عطاری یافت می شود. مهم ترین نکته درباره غذاهای طبیعی این است که این غذاها فاقد مواد نگهدارنده، شیمیایی یا اسانس هایی است که در بسیاری از محصولات تجاری وجود دارد. می توان از این مواد غذایی طبیعی برای معالجه به صورت طبیعی استفاده کرد و البته این مواد غذایی راهی سریع برای رسیدن به زیبایی در خانه هم هستند.

 لطفا به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...



موضوعات مرتبط: آرایش وزیبایی ، دانستنیها ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:8 ] [ mohamad ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد