10 گجت صدرنشین امسال در جستجوی گوگل

  گوگل همیشه در همین حوالی فهرست بیشترین موارد جستجو شده در سال میلادی را منتشر می کند و امسال نیز برای «جستجوها، عکس ها، ورزشکاران، وقایع، افراد، فیلم ها، مجموعه های تلویزیونی، هنرمندان، محصولات مصرفی الکترونیکی، خطوط هوایی و تگ های پر طرفدار گوگل پلاس» فهرست های ده تایی را منتشر کرده.

در ادامه همراه شوید تا ببینیم چه گجت هایی در بخش محصولات مصرفی الکترونیکی، بیشترین آمار جستجو را به خود اختصاص داده اند.

به فهرست پر جستجو ترین محصولات الکترونیکی سال خوش آمدید:

10. نوکیا لومیا 920  

http://mahfeledostan.lxb.ir/
 

این غول جدید نوکیا که اخیراً بررسی آن در نارنجی به شما تقدیم شد، یک تلفن شیک و برازنده با نمایشگری خیره کننده و دوربین عالی است. البته بخش زیادی از جستجوها در مورد آن، احتمالاً مربوط به قابلیت شارژ بی سیم بوده که این روزها کم کم دارد به یک خواسته جدی نزد کاربران تبدیل می شود ولی هنوز تکنولوژی های مرتبط با آن به سطح مناسبی نرسیده. لومیا 920 بدون شک بهترین پرچمدار برای ویندوز فون 8 است ولی نباید از ویندوز فون 8X که محصولی از HTC است نیز به راحتی گذشت.



9. آمازون کیندل فایر  

http://mahfeledostan.lxb.ir/
 

آمازون تبلت های خودش را با معرفی کیندل فایر HD بسیار بهبود بخشید، مدل 8.9 اینچی با قیمت 299 دلار و نمایشگر عالی، از نظر قیمت آیپد 499 دلاری را غرق می کند. مدل 7 اینچی هم قیمت 199 دلار دارد و هر دو، اکوسیستم پر از کتاب و موسیقی و فیلم آمازون را پشت سر خود دارند. همه اینها به علاوه محبوبیت آمازون (این کمپانی فروتن) در امریکا، باعث شده کیندل فایر در رتبه 9 قرار گیرد.



8. مایکروسافت سرفیس  

http://mahfeledostan.lxb.ir/
 

مایکروسافت امسال با سرفیس ورودی جدی به بازار تبلت داشت. پیش تر نظرات اهالی وب پس از بررسی سرفیس RT را برای شما نوشتیم. البته مایکروسافت با سرفیس (چه آر تی و چه پرو) قصد دارد شکاف تولید محتوا و کاربردپذیری تبلت ها را پر کند ولی در این زمینه پارادوکس هایی وجود دارد که این تلاش را به چالش می کشد. با این حال همین که مایکروسافت توانست نگاه ها را به سمت خود جلب کرده و تصور مردم از برَندش را به سطح بالاتری ببرد، در کنار قابلیت های تولید محتوای سرفیس ها، یک گام بسیار مهم تلقی می شود. مطمئناً مایکروسافت برنامه هایی برای نسل بعدی این محصول هم در سر دارد. شاید سال آینده سرفیس های جدید باز هم در این فهرست قرار بگیرند.



7. اپل آیپد نسل چهارم  


 

خیلی زود آمد، هنوز جوهر بررسی آیپد سوم، درست و حسابی خشک نشده بود که آیپد چهارم آمد تا فاصله اپل با رقبا را از نظر قدرت پردازشی افزایش دهد و مشکلات کوچکی مثل گرم شدن آیپد سوم را رفع کند. البته یک دست شدن پورت آیپد با سایر محصولات نیز قطعاً یکی از دلایل بود ولی نباید از حق گذشت که تبلت های ارزان و تبلت های با کیفیتی مثل کیندل فایر HD بیشترین نقش را در این شتاب زدگی داشتند و به نوعی می شود گفت که ترس، باعث شدن قورباغه نوآوری اپل در بخش فناوری، پرش بلندی بکند.



6. سونی پلی استیشن 3 با طراحی جدید  


سونی طراحی جدید پلی استیشن 3 را پس از یک رژیم لاغری و جراحی زیبایی، و البته کاهش قیمت، رونمایی کرد. برای یک سیستم بازی خانگی که 6 سال از عمر آن می گذرد، سونی کار فوق العاده ای در رقابتی نگه داشتن محصول خود انجام داده. باید دید نسل بعدی این محصول چگونه از راه خواهد رسید.



5. سامسونگ گلکسی نوت 2  

http://mahfeledostan.lxb.ir/


بررسی بهترین فبلت بازار را پیش تر در نارنجی خوانده اید که جزو بهترین گجت های سال نیز قرار گرفت. هر چند با یک محصول خاص برای افرادی با سلیقه خاص (و دست های خاص!) طرف هستیم، ولی جالب است که با وجود این بزرگی ابعاد (که برای بعضی ها فاکتوری منفی به شمار می رود،) نوت 2 بسیار پر جستجو بوده و در رتبه 5 قرار گرفته. شاید هم بر عکس همین بزرگی ابعاد بوده که باعث شده اینقدر پر جستجو شود.



4. گوگل/ایسوس نکسوس 7  

http://mahfeledostan.lxb.ir/
 

نکسوس 7 فقط به خاطر قیمت مناسبش مورد توجه و اقبال مصرف کنندگان قرار نگرفت. به واقع باید گفت کیفیت خوب آن عامل مهمتری بود. علاوه بر آن، اندروید 4.1 و ویجت هایی که کاربردپذیری دستگاه را بالا می برند را نیز نباید نادیده گرفت. شاید برای تبلت های 10 اینچی این یک ایراد باشد که اپلیکیشن های باد کرده تلفن های همراه را اجرا کنند، ولی برای تبلت های 7 اینچی -یا لااقل نکسوس 7- این یک مزیت است چون تقریباً تجربه کاربری خیلی خوبی را ارائه می کنند.



3. اپل آیپد مینی  

http://uploadtak.com/upload.php
 

تبلتی که تقریباً دل همه را از اوایل سال ربوده بود آیپد 7.9 اینچی بود. واقعاً در مقایسه با وزن و قابل حمل بودن آیپد اصلی، آیپد مینی یک برنده تمام عیار است. آنقدر خوب که ما را با این شگفتی تنها می گذارد که آیا دیگر کسی آیپد 9.7 اینچی را خواهد خرید یا خیر؟ البته تا وقتی نمایشگر آیپد مینی رتینا نشده باشد، هنوز دلایلی برای رفتن به سمت آیپد داریم ولی بعد از آن چطور؟ کسی چه می داند، شاید آیپد اصلی هم دابل رتینا شد!
 



2. سامسونگ گلکسی S3  

http://mahfeledostan.lxb.ir/
 

گلکسی S3 اگر نه بهترین، جزو 3 تلفن برتر پلتفرم اندروید -و حتی کل بازار- در سال 2012 است. در اصل می توان گفت سامسونگ با عرضه آن، یک استاندارد برای تلفن های اندرویدی وضع کرده. انتظارها از ابتدای سال برای آن بسیار بالا بود و وقتی رسید، ثابت کرد که ارزش صبر را داشته. بعضی ها آن را آیفون پلتفرم اندروید می نامند. شما موافقید؟



1. اپل آیپد نسل سوم (!)  


 

نمایشگر رتینا و شایعاتی که پیرامون آمدن این معیار کیفیت به خانواده آیپد منتشر شده بود، توجه بسیار زیادی را به سمت آیپد سوم جلب کرد. شفافیت و روشنایی نمایشگر تبلت ها، عملاً از آن پس دارای یک معیار جدید شد که البته چنین حرفی، به خاطر محبوبیت بالای محصولات اپل و قدرت تبلیغاتی کمپانی هم هست. البته معرفی آن در ابتدای سال هم به نشستنش در صدر کمک شایانی کرده

و یک چیز دیگر...  

اگر شگفت زده شده اید که چطور آیفون 5 در فهرست پرجستجوترین محصولات الکترونیکی بازار مصرف جایی ندارد، باید به اطلاع شما برسانیم که این محصول پر حرف و حدیث در یکی دیگر از فهرست های گزارش سالانه گوگل یعنی بخش «جستجوی عکس ها» توانسته بالاتر از بسیاری از ستاره های هالیوودی، در جایگاه سوم قرار بگیرد که در نوع خودش جالب است. شما فکر می کنید دلیل اینکه در این فهرست (جستجوی عکس) جای گرفته چیست؟ 



موضوعات مرتبط: علم وفن اوری ، ،

برچسب‌ها:
[ جمعه 24 آذر 1391برچسب:گجت/تکنولوژی/ سرچ گوگل/ برتر/آیفون5, ] [ 11:32 ] [ mohamad ]
[ ]

معرفی یک مدل کاملا جدید لامبورگینی + عکس

این خودروساز مدل تازه را که هنوز نامش اعلام نشده است به زودی رونمایی خواهد کرد.

 
به نظر می رسد که این خودرو یادآور یکی از مدل های قدیمی لامبورگینی باشد.برخی خبرها این خودرو ممکن است جایگزین گالاردو باشد که پایان تولید آن نزدیک است.
 
جزییات بیشتر درباره این خودرو مفهومی آینده لامبورگینی در پنجاهمین سالگرد این خودروساز اعلام خواهد شد.
معرفی یک مدل کاملا جدید لامبورگینی + عکس


موضوعات مرتبط: علم وفن اوری ، ،

برچسب‌ها:
[ جمعه 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 10:20 ] [ mohamad ]
[ ]

از این پس با تلفن همراه پشت دیوارها را ببینید !! + عکس

 ریزتراشه ها امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا تولید کرده و متشعشع می کنند که امواج تراهرتز نامیده می شوند و در طیف الکترومغناطیس هایی قرار می گیرند که کمتر به آن توجه شده است ( جایی بین امواج مایکرو و تشعشع مادون قرمز دور) و می تواند بدون صدمه یونیزه کردن اشعه های ایکس در مواد مختلفی نفوذ کند.

 

این ریزتراشه های جدید وقتی که با دستگاه های دستی ادغام می شوند دامنه وسیعی از کاربردها را در زمینه های مختلفی از امنیت داخلی تا ارتباطات بی سیم، بهداشت و سلامت و حتی بازیهای بدون نیاز به لمس خواهد داشت. 

در آینده این فناوری ممکن است درمیان کاربردهای دیگر به تشخیص سرطان غیر تهاجمی نیز کمک کند. 

علی حاجی میری و توماس جی میرز استاد مهندسی برق موسسه فناوری کالیفرنیا اظهار داشتند که ما با استفاده از فناوری کم هزینه IC که امروز برای ساخت این ریز تراشه ها در تلفنهای همراه به کار می رود یک تراشه سیلیکونی ساختیم که می تواند ۳۰۰ برابر سرعت تراشه های امروزی عمل کند. 

آنها افزودند که این تراشه ها نسل جدیدی از حسگرهای چند بعدی را فعال می کنند. 

حاجی میری و کاشیک سنگوپتا محقق پست دکترا نتایج این تحقیق را در مجله ” مدارهای نیمه هادی” IEEE به طور مشروح منتشر کرده اند. 

محققان همواره پتانسیل دامنه فرکانس تراهرتز از ۰.۳ تا ۳ تراهرتز را برای اسکن کردن و تصویربرداری مورد توجه داشتند. چنین امواج الکترومغناطیسی به سادگی می توانند به مواد مختلف نفوذ کرده و تصویری با جزئیات و وضوح بالا ارائه کند و حتی می تواند اثر مواد شیمیایی داروهای سلاحهای بیولوژیکی یا مواد مخدر و یا منفجره را تشخیص دهد. 

اکثر سیستمهای تراهرتز دربرگیرنده تنظیمات لیزری پرهزینه و حجیم است که گاهی نیازمند دمای فوق بسیار پایین است پتانسیل تصویربرداری و اسکن کردن تراهرتز تاکنون بدون بهره برداری مانده بود و علت آن فقدان فناوری کم هزینه ای بوده که بتواند در این برد فرکانسی عمل کند. 

حاجی میری و سنگوپتا که درنهایت ویژگهای امواج تراهرتز را تشخیص دادند از نیمه هادی CMOS یعنی همان فناوری که معمولا برای تولید ریز تراشه در دستگاه های الکترونیکی روزمره به کار می رود استفاده کردند تا این تراشه های سیلیکونی را طراحی کردند که دارای قابلیتهای جامعی است و در فرکانسهای تراهرتز عمل می کند و روی یک نوک انگشت جای می گیرد. 

ارس روساکیس رئیس بخش مهندسی و علوم کاربردی موسسه فناوری کالیفرنیا اظهار داشت: این سطح فوق العاده از خلاقیت که تصویربرداری را در برد فرکانس تراهرتز میسر می کند با نوآوری این موسسه در عرصه فناوری CMOS هم راستا است. مهندسان موسسه فناوری کالیفرنیا چون علی حاجی میری با استفاده از شیوه های میان رشته ای مرزهای امکان پذیر بودن را کنار می زنند.

تراشه های کنونی سیگنالهای را یک هزار برابر قوی تر از تراشه های کنونی ارتقا می دهد و سیگنالهای تراهرتز جامع می توانند به طور دینامیک برای اشاره به یک جهت خاص برنامه ریزی شده تا نخستین دستگاه اسکن جامع تراهرتز به دست آید. 

محققان با استفاده از این اسکنر توانستند یک تیغ تیز پنهان شده در یک تکه پلاستیک را شناسایی کرده و همچنین از این فناوری استفاده کردند تا بافت چربی مرغ را تشخیص دهند. 

حاجی میری در این رابطه گفت: ما تنها درباره یک امکان بالقوه صحبت نمی کنیم بلکه ما به واقع این امر را نشان دادیم و زمانی که برای اولین بار تصاویر را مشاهده می کردیم، نفس خود را حبس کرده بودیم. 

حاجی میری و سنگوپتا برای تبدیل کردن فناوری CMOS به تراشه های تراهرتز کاربردی باید بر موانع بسیاری غلبه می کردند که در آن میان می توان به این حقیقت اشاره کرد که تراشه های سیلیکونی صرفا برای عمل کردن در فرکانسهای تراهرز طراحی نشده اند. در حقیقت هر ترانزیستوری دارای یک فرکانس است و هیچ ترانزیستور استانداردی نمی تواند سیگنالها را در برد تراهرتز تقویت کند. 

محققان برای غلبه بر مشکل فرکانس قدرت ترانزیستورهای بسیاری را که با هماهنگی عمل می کردند را تحت تسلط در آورند. اگر چندین عامل در یک زمان مناسب در فرکانسهای مناسب عمل کند، قدرت آنها ترکیب می شوند و قدرت سیگنال کلی ارتقا پیدا می کند.به گزارش تهران۹۸ به نقل از مهر،محققان همجنین چگونگی متشعشع شدن یا انتقال سیگنال تراهرتز را پس از تولید دریافتند. در چنین فرکانسهای بالایی نمی توان از یک سیم استفاده کرد و آنتها و اندازه ریزتراشه های عادی مناسب نیستند. در نتیجه آنها راهی برای تبدیل کردن کل تراشه سیلیکونی به یک آنتن پیدا کردند.



موضوعات مرتبط: علم وفن اوری ، ،

برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, ] [ 9:34 ] [ mohamad ]
[ ]

رنج‌ روور، برترین خودروی شاسی بلند 2012+عكس

 هفت صبح: در رویای علاقه‌مندان به خودروهای اسپورت، معمولا خودرو‌هایی‌ با گیربکس دستی‌ و طراحی بدنه اغراق‌آمیز نقش می‌بندد، ولی‌ همیشه حقیقت، چیزی بسیار دورتر از خیال است. برای مثال، فراری دیگر با گیربکس دستی‌ خداحافظی کرده و در کل به نظر می‌رسد که دوران اتومبیل‌های شاسی‌بلند قدیمی ‌و گیربکس دستی نیز به اتمام رسیده است.


در دنیای امروزی خودرو، به نظر می‌رسد که اکثر افراد، نگاهی‌ خصمانه نسبت به برند‌هایی‌ همچون رنج‌روور که فقط شاسی‌بلند تولید می‌کند، دارند و بیشتر اوقات، تنها گزینه‌ این شرکت‌ها برای ادامه حیات در بازار خودرو، سازگاری با نیاز مشتری است. البته برای بعضی‌‌ها سازگاری هم جواب نداده و باعث شکست شده است. در هر حال،‌ رنج‌روور، زیرک‌تر از این حرف‌هاست و یک قدم فراتر گذاشته و با نصب یک موتور کم حجم قوی روی ایووک، هنوز بر جای خود استوار ایستاده است.

 
 

 

رنج‌روور ایووک نسخه‌ا ی جهش یافته از LR۲ فری‌لندر است، خودرویی با طراحی زیبا و قدرت مانور بسیار بالا در خارج از جاده که شاید باورش سخت باشد ولی هنوز پر‌فروش و بسیار محبوب است. در نگاه اول شاید کار زیاد جالبی نباشد که از یک خودروی بی‌نظیر و پرطرفدار یک نسخه دیگر ساخت اما باید گفت که ‌ایووک هم مزیت‌های خود را دارد. از شاخص‌ترین ویژگی‌های این خودرو می‌توان به وزن کم، بازدهی بالا و مصرف سوخت مناسب اشاره کرد.

قهرمان سبک وزن

در مورد وزن ایووک باید گفت ‌ استفاده از آلومینیوم در بدنه خودرو برای سبکی و به دست آوردن استحکام زیاد، اقدام جدیدی در صنعت خودرو‌سازی فعلی نیست و بسیاری از خودرو‌های لوکس و اسپورت امروزی، بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارند اما همانطور که پیش‌تر هم گفتیم؛ کمپانی رنج‌روور زیرک‌تر از این حرف‌هاست و فقط به استفاده از آلومینیوم در بدنه بسنده نکرده و با استفاده از کائوچو و دیگر مواد مستحکم درون خودرو، وزن آن را در مقایسه با مدل LR۲ تا حدود ۳۵۰ پوند (۱۵۸ کیلوگرم) پایین آورده است.

برترین خودروی شاسی بلند ۲۰۱۲

کاهش وزن به دست آمده، باعث افزایش سرعت و بهبود شتاب‌گیری ایووک شده و شتاب‌گیری اولیه آن، ۲ ثانیه سریع‌تر از LR۲ انجام می‌گیرد. در واقع می‌توان گفت که ‌ایووک سبک‌‌ترین شاسی‌بلندی است که لندرور تا به حال تولید کرده است.

ایووک دوستدار محیط زیست

با توجه به‌این مسئله که حفظ محیط زیست به یک وظیفه جهانی‌ تبدیل شده است، خودروسازان امروزی نیز شدیدا تلاش می‌کنند تا خودروهای دوستدار طبیعت را تولید کنند چون استفاده همه‌گیر از این خودروها، نه فقط باعث کاهش روند افزایش گاز‌های گلخانه‌ای در هوا می‌شود بلکه خرید این خودرو‌های کم مصرف از همه نظر به صرفه‌تر به نظر می‌رسد.

برترین خودروی شاسی بلند ۲۰۱۲

لندرور ادعا می‌کند که قدرت خروجی‌ موتور ایووک در مقایسه با موتور‌های بزرگ‌تر یکسان بوده، با این تفاوت که دی‌اکسیدکربن (CO۲)تولید شده ۲۰ درصد کمتر است. موتوری که روی جدید‌ترین سری تولیدی رنج‌روور نصب شده است یک موتور توربو شارژ چهار سیلندر، دو لیتری بوده که با قدرت ۲۴۰ اسب بخار و ۲۵۱ فوت گشتاور، به راحتی‌ می‌تواند با بعضی‌ از اتومبیل‌های شش سیلندر رقابت کند.

پیشرفت چشمگیر در طراحی

اما در مورد طراحی ایووک باید گفت که چهره تهاجمی، چرخ‌های بزرگ، خطوط منحصر به فرد روی سقف و همه و همه نشان می‌دهند که ‌ایووک از آن دسته خودروهایی است که اگر یک بار آن را در خیابان ببینید، متوجه تفاوت آن با دیگر شاسی‌بلندها خواهید شد و به سادگی‌ چهره‌اش را به خاطر می‌‌سپارید ولی خیلی‌ها به کوچک بودن این خودرو انتقاد می‌کنند اما باید این نکته را در نظر گرفت که گاهی هم باید به خانم‌هایی‌ که عاشق شاسی‌بلند هستند هم فکر کرد!


خانم‌هایی‌ که شاید رانندگی با یک شاسی‌بلند کوچک و بی‌‌نظیر مثل ایووک برایشان مثل یک رویا باشد. در طراحی داخلی‌ ایووک، همه چیز در نظر گرفته شده و کلیه ادوات به بهترین نحو و در موقعیت قابل دسترس نصب شده‌اند. از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی اووک می‌توان به صفحه نمایشگر لمسی هشت اینچی، رهیاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی با قدرت ۸۲۵ وات و ۱۷ اسپیکر، دوربین دید عقب، شیشه‌های دودی، پکیج سرگرمی ‌سرنشینان عقب، سقف پانورامیک (با سه تریم: سیلور، سفید و هم رنگ بدنه)، گرم‌کن صندلی‌های جلو و ... اشاره کرد که همه این موارد، یک خودروی راحت و دوست‌داشتنی را به وجود آورده‌اند.

امنیت

تجربه نشان داده خودرو‌های کوچک‌تر، امنیت کمتری دارند، البته باید از فناوری روز هم تشکر کرد چرا‌که مدتی است این مسئله دیگر در مورد خودروهای کوچک صدق نمی‌کند. ایووک به عنوان یک شاسی‌بلند کوچک کاملا از نظر ایمنی استاندارد است.

برترین خودروی شاسی بلند ۲۰۱۲

در این خودرو ریز‌ترین مسائل حفاظتی نیز در نظر گرفته شده است و قاب تمامی‌ در‌ها از فولاد تقویت شده و با مقاومت بالا ساخته شده است. هفت کیسه هوا (جلو، جانبی، پرده‌ای، زانویی)، برف پاکن هوشمند، چراغ‌های جلوی خودکار، پنج دوربین (جهت افزایش دید راننده در اطراف خودرو) و همچنین حسگر‌های جلو و عقب که برای کمک به هنگام پارک کردن خودرو در نظر گرفته شده است، از جمله تجهیزاتی هستند که ضمن حفظ سلامتی سرنشینان، به کنترل بهتر خودرو هنگام رانندگی نیز کمک می‌کنند.
 
 
توانایی‌های بیرون از جاده

برای علاقه‌مندان به آفرود شاید جالب باشد که بخواهند نگاهی‌ هم به ‌این خودرو بیندازند، چرا که طراحان و تولید‌کنندگان ایووک، آن را به عنوان یک خودروی عالی‌ برای سفر‌های جاده‌ای‌ و حتی سفر‌های خارج از جاده معرفی‌ کرده‌اند، البته ادعاي آنها بدان معنا نیست که‌ ایووک هم می‌تواند در خارج از جاده، مثل یک LR۲ مانور بدهد بلکه بیشتر شبیه به یک خودروی لوکس است که توانایی‌های قابل توجهی‌ در خارج از جاده هم دارد.

برترین خودروی شاسی بلند ۲۰۱۲

به غیر از این موارد باید نگاهی‌ هم به نظرات مشتریان انداخت. به عنوان مثال دسته‌ای از مشتریان از قیمت بالای این خودرو شکایت داشتند و اظهار کرده‌اند پرداخت این مبلغ برای چنین شاسی‌بلند کوچکی زیاد کار عاقلانه‌ای نیست و با این قیمت می‌توان خودرو‌های جالب‌تری هم پیدا کرد! انتقاد دیگری که از این خودرو می‌شود این است که چرا کمپانی برای موتور آن آپشن دیگری در نظر نگرفته و در واقع دست مشتریانی که شاید علاقه‌مند به موتور‌های قوی‌تر هستند را کوتاه گذاشته است.
 
Share/Save/Bookmark
 
 
 


موضوعات مرتبط: علم وفن اوری ، ،

برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:29 ] [ mohamad ]
[ ]

معرفی بهترین تبلت های آندرویدی بازار + عکس

 ه نسل ، در اینجا قصد داریم بهترینهای بازار را در شبهای خرید کریسمس خدمتتان معرفی کنیم:

http://mahfeledostan.loxblog.com

گوگل نکسوس: ساخت گوگل/نمایشگر 7 اینچی/ رزولوشن 1280 در 800 / پردازنده Nvidia Tegra 3 چهار هسته ای / حافظه 16 و 32 گیگی / آندروید جلی بین 4.2 / وای فای/ بلوتوث / NFC / 10 ساعت باطری / 199 دلار

http://mahfeledostan.loxblog.com

گلکسی تب دو : 7 اینچ نمایشگر / رزولوشن 1024 در 600 / 8 گیگ حافظه با اسلات میکرو اس دی / پردازنده دوآل کور / دو دوربنه / آندروید آیس کرم ساندویچ 4 / 200 دلار

http://mahfeledostan.loxblog.comایسوس ترانسفورمر TF300 : تبلت با قابلیت نوت بوک شدن / 10 اینچ نمایشگر با رزولوشن 1280 در 800 / پردازنده تگرا 3 Nvidia 1.2 گیگاهرتزی / دو دوربینه 8 و 1.2 مگاپیکسلی / 16 گیگی با اسلات میکرو اس دی / آندروید 4 آیس کرم ساندویچ / کیبورد انتخابی به قیمت 149 دلار / 5 ساعت باطری اضافی / 350 دلار

http://mahfeledostan.loxblog.comآمازون کیندل فایر اچ دی: نمایشگر 8.9 اینچی / رزولوشن 1920 در 1200 / 10 point multi touch / 16 و 32 و 64 گیگی بدون اسلات میکرو اس دی / پردازنده دوآل کور 1.5 گیگاهرتزی با انجین گرافیک SGX544 که 50 درصد پرفورمنس بالاتری از تگرا 3 دارد / دو آنتن دارد / 299 دلار

http://mahfeledostan.loxblog.com

گلکسی نوت 10.1 : نمایشگر 10 اینچی/ رزولوشن 1280 در 800 / پردازنده 4 هسته ای Exonos 1.4Ghz / حافظه 16 و 32 و 64 گیگی/ دو دوربینه 5 و 1.9 مگاپیکسلی/ 100 ساعت باطری / آندروید آیس کرم ساندویچ 4.0 / اس پن / 499 دلار

 http://mahfeledostan.loxblog.com

نکسوس 10: 10 اینچ نمایشگر / 2560 در 1600 رزولوشن / پردازنده دوآل کورCortex A15 و گرافیک چهار هسته ای Mali T604 / سخت افزار سامسونگ / 16 و 32 گیگی / دوربین 5 مگاپیکسلی/ 11 ساعت باطری / 399 دلار 

منبع:خبرآنلاین



موضوعات مرتبط: علم وفن اوری ، تازه ها ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, ] [ 18:20 ] [ mohamad ]
[ ]

چهارمین کهکشان سامسونگ در راه است

 شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه Galaxy S4 سامسونگ اوایل سال 2013 منتشر شده است.

 بر اساس شایعاتی که درباره گوشی Galaxy S4 سامسونگ منتشر شده، این گوشی با دوربین 13 مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد و از پردازنده هشت هسته ای پشتیبانی می کند.

گزارش ها حاکی است این گوشی جانشین Galaxy S3 می شود و با صفحه نمایش پنج اینچی به بازار خواهد آمد.

بر این اساس انتظار می رود گوشی Galaxy S4 از نمایشگر Super AMOLED با کیفیت 1080 پیکسل پشتیبانی کند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ این گوشی را با بدنه انعطاف پذیر می سازد که احتمال شکستن آن کاهش می یابد.

از سوی دیگر گفته می شود این گوشی از پردازنده ای با معماری 28 نانومتری بهره می برد و قدرت آن 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A15 خواهد بود.

در حالی که گوشی های قبلی سامسونگ با دوربین هشت مگاپیکسلی عرضه شده اند، انتظار می رود این گوشی با دوربین 13 مگاپیکسلی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

پیش بینی می شود این گوشی در نمایشگاه CES لاس وگاس اوایل سال 2013 میلای رونمایی شود. http://mahfeledostan.loxblog.com



موضوعات مرتبط: علم وفن اوری ، تازه ها ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, ] [ 18:17 ] [ mohamad ]
[ ]

دست خودراماوس کنید +عکس

 تنبلی و راحت طلبی کاربران رایانه ای باعث شده تا شرکت های عرضه کننده فناوری های جدید به سراغ تامین نیازهای مخاطبان بروند و ابداع انواع وسایل کنترل از راه دور، یکی از این اقدامات است.

 
حال اگر به دنبال روشی متفاوت برای کنترل رایانه خود هستید، نسل جدید موس ها به شما این اجازه را می ‌دهد تا به شیوه ‌ای متفاوت با روش‌های معمول رایانه خود را کنترل کنید.
 
http://mahfeledostan.loxblog.com/
 
جدیدترین محصولی که در این زمینه به بازار آمده به صورت بیسیم می‌تواند رایانه و کلیه دستگاه‌های Android را هدایت کند. فقط کافی است با پوشیدن دستکش مخصوص و قرار دادن دو سنسور آن روی انگشتان بتوانید تا برد ۱۰ متر هدایت رایانه و سایر وسایل دیجیتالی خود را به دست بگیرید.
 
این دستکش- ماوس قابل شارژ بوده و در بدو ورود به بازارهای جهانی ۶۲ دلار قیمت دارد.


موضوعات مرتبط: علم وفن اوری ، ،

برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ] [ 10:20 ] [ mohamad ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد