خلیج فارس یا خلیج عربی؟

خلیج فارس یا خلیج عربی؟

 

                      
 

 

متاسفانه کشور امارات متحده عربی در اقدامی غیر مسئولانه و جاه طلبانه و بدون در نظر گرفتن گنجینه گرانبهای محیط زیست خلیج همیشه فارس، مراحل  احداث ۳۲۵ جزیره مصنوعی با وسعت ۲۷ کیلومتر مربع در آبهای خلیج فارس را آغاز  نموده است. 
ساخت این جزایر، مدیریت کشور  امارات بر سواحل خلیج فارس را 20   برابر می کند و موجب از بین رفتن اکوسیستم خلیج فارس می گردد.
بر اساس نظر کارشناسان، این اقدام علاوه بر تضعیف مدیریت ایران بر سواحل خلیج همیشه فارس ، زمینه ساز نابودی محیط زیست خلیج فارس است
   
                              
 

به نظر می آمد  که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگری نکنند. امروز با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 69% رسیده واین یک فاجعه است. یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه.
خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر ارائه میشه و یا از هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و ... احترام بذاره. 
پس رو این لینک کلیک کنید و به خلیج فارس رای بدید.
ما امضا کنندگان این اعتراض نامه ، از مسئولان مربوطه کشوری و مسئولان نهادهای بین المللی خواستاریم تا با پیگیری موثر و مستمر خود،  جلوی این فاجعه زیست محیطی و تعرض کشور امارات به خلیج فارس را بگیرند
برای امضا اینجا كلیك كنید
 کپی برداری از این مطلب آزاد است
                         


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اخبار ، سیاسی ، ،

برچسب‌ها:
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 11:33 ] [ mohamad ]
[ ]