جدیدترین اس ام اس و پیامک عاشقانه روز

جدیدترین اس ام اس و پیامک عاشقانه روز

 یادم باشد وقتی آمدی راز بزرگی را به تو بگویم ، اینکه در نبودنت آسمان آبی نیست .

 

….

خوبه دیگه ! راحت توی خونه نشستی ، ولی من الان توتعمیرگاهم ، میدونی چرا ؟چون خرابتم

….

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه حالت چطوره و تو میگی خوبم کسی باشه که محکم بغلت کنه و اروم بگه میدونم خوب نیستی !ا

….

تنهایی و دلتنگیت را پیش فروش نکن ، فصلش که برسد به قیمت میخرند !

….

ما بدهکاریم به یکدیگر و به تمام ” دوستت دارم” های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماند و آنها را بلعیدیم تا نشان دهیم که منطقی هستیم .

….

این روزها سنگین و نحس اند ، چه کنم ؟ لحظات هم بهانه ات میگیرند ، رفتی و ردپایت در پس کوچه های قلبم باقی مانده است .

….

مکانی برایت بهتر از دلم سراغ ندارم ، تنگی اش را به بزرگی مهربانیت ببخش !ا

….

حواسم را هر کجا که پرت می کنم ، باز کنار تو می افتد .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اس ام اس جدید ، ،

برچسب‌ها:
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:29 ] [ mohamad ]
[ ]