به مناسبت ، روز جهانی کارگر : من در رویای خود دنیایی را می‌‌بینم که در آن هیچ

انسانی انسان دیگر را خوار نمی‌‌شمارد زمین از عشق و دوستی سرشار است و

صلح و آرامش، گذرگاه‌‌هایش را می‌‌آراید. من در رویای خود دنیایی را می‌‌بینم که در

آن همه‌گان راه گرامیِ آزادی را می‌‌شناسند حسد جان را نمی‌‌گزد و طمع روزگار را

بر ما سیاه نمی‌‌کند. من در رویای خود دنیایی را می‌‌بینم که در آن سیاه یا سفید ــ

از هر نژادی که هستی ــ از نعمت‌‌های گستره‌‌ی زمین سهم می‌‌برد. هر انسانی

آزاد است شوربختی از شرم سر به زیر می‌‌افکند و شادی همچون مرواریدی

گران قیمت نیازهای تمامیِ بشریت را برمی‌‌آورد. چنین است دنیای رویای من!!

لنگستن هیوز - ترجمه : احمد شاملو



نظرات شما عزیزان:

Flight Boy
ساعت22:39---3 خرداد 1391
سلام داداش محمد / آبجی نگار

وبلاگتون داره خیلی خوب میشه

داداش یه چیز میخواستم

ونسا که توی وبت ثبت نام کرده ایمیلشو ثبت کرده دیگه. میشه ایمیلشو بفرستی؟

میل بزن

ممنون داداش / آبجی

منتظرم


ترانه
ساعت13:56---15 ارديبهشت 1391


اشکایی که بی هوا روگونه هام میریزه
ابری که از همه خاطره هات لبریزه
دلی که میخواد بمونه تنی که باید بره
حرفی که تو دلمه اما ندونی بهتره
بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده
بیخیال قلبی که این همه تنها مونده
آخه دنیای تو دنیای دلای سنگیه
واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه
مثه تنهایی میمونه با تو همسفر شدن
توی شهر عاشقی بیخودی در به در شدن
حال و روزمو ببین تا که نگی تنها رفت
اهل عشق و عاشقی نبود و بی پروا رفت
بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده
بیخیال قلبی که این همه تنها مونده
آخه دنیای تو دنیای دلای سنگیه
واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه












ایلیا
ساعت13:27---15 ارديبهشت 1391
سلام
وب جالبی داری
من یه وب درست کردم که توی اون شما میتونید هر خاطره خوب یا بدی که با عشقتون داشتید رو توی نظرات برام بفرستی بعد من اونو به اسم خودتون ثبت کنم خوشحال می شم که شرکت کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:44 ] [ ]
[ ]