دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام دلم داغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام دلم داغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام دلم داغه

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام داغ دلم:

♫♫♫♫♫♫

“داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش”(دو بار)

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)

♫♫♫♫♫♫

 بازم چه خوابی دیده برام

چه نقشه ای باز کشیده برام

قراره باز چی سرم بیاد

این دفعه از جونم چی میخواد

داغ دلم داره تازه میشه

خاطره هاش یادم. نمیره

میترسم این بار ببینمش

دوباره دستامو بگیره

دوباره دستامو بگیره

داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)

MP3 – 320

Ali Abdolmaleki – Daghe Delam

MP3 – 128

Ali Abdolmaleki – Daghe Delam


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: دانلود موزیک ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:علی عبدالمالکی/آهنگ جدید/دلم داغه, ] [ 15:42 ] [ mohamad ]
[ ]