شارژ موبایل با نفس كشیدن (+عکس)

شارژ موبایل با نفس كشیدن (+عکس)

محققان ماسك مفهومی طراحی كرده اند كه قادر است با استفاده از تنفس فرد،‌ تلفن همراه متصل به ماسك را شارژ كند.

به گزارش (ایسنا)، یك طراح با الگوبرداری از توربین های بادی برای تولید برق، یك ماسك مفهومی طراحی كرده است كه می تواند از دم و بازدم فرد برای شارژ تلفن همراه هوشمند استفاده كند.

درون ماسك AIRE توربین های بادی ظریفی تعبیه شده اند كه انرژی باد حاصل از دم و بازدم فرد را به الكتریسیته تبدیل می كند. انرژی تولید شده از طریق یك كابل كوچك به دستگاه متصل می‌شود و می‌توان از آن برای شارژ باتری تلفن همراه و دستگاه‌های برقی كوچك استفاده كرد.

محفل دوستن mahfeledostan.loxblog.ir

ژوآئو لاموگلیا» طراح ماسك مفهومی معتقد است، در صورت تولید انبوه این محصول علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق، افراد برای شارژ رایگان و بدون هزینه تلفن همراه خود به انجام ورزش نیز ترغیب می شوند.

ماسك مفهومی AIRE‌ قابل استفاده در داخل و خارج از منزل،‌ هنگام خواب، پیاده روی، ورزش و مطالعه است و این انرژی رایگان در تمام ساعات شبانه روز و ایام هفته به سادگی در اختیار همه قرار دارد.

استفاده از انرژی های تجدیدپذیر مانند انرژی باد از دغدغه های اصلی كارشناسان محیط زیست است و انرژی حاصل از فعالیت های بدنی انسان برای تولید برق از جمله مواردی است كه محققان طی سالهای اخیر توجه ویژه‌ای به آن داشته‌اند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، ،

برچسب‌ها:
[ سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:عکس,متن,جالب, خواندنی,شارژ,موبایل,بانفس کشیدن,شارژ,گوشی,, ] [ 11:11 ] [ mohamad ]
[ ]